MATRIKKEL NORSK CX-KLUBB

Generelt prat/spørsmål om Citroen CX

Moderator: moderator

jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

citro1cx wrote:jada masa :P
Og det sier du som bare har en 2 - 3 stykker. :shock: Jeg har rukket å sende den (litt mangelfull riktignok), og jeg har 34 stk. :wink: :roll: :D
Mvh
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

Nå har jeg gjort min plikt og sendt inn på alle mine kjørbare cx. :) til min forundring fant jeg ikke ORGA nr på den riktige plassen på min 1989 GTI, noen som vet hvorfor den ikke er der?
StaaleB
Posts: 151
Joined: Wed 02 Mar, 2005 15:25
Location: Oslo

Post by StaaleB »

citro1cx wrote:Nå har jeg gjort min plikt og sendt inn på alle mine kjørbare cx. :) til min forundring fant jeg ikke ORGA nr på den riktige plassen på min 1989 GTI, noen som vet hvorfor den ikke er der?
Kanskje det har vært gjort rent i forbindelse med motorvask. Jeg prøvde å tørke over litt i motorrommet på min bil, og fant fort ut at ORGA nr løses opp i White spirit. :(
Heldigvis så jeg det i tide, så det ble bare bleket.
Ståle Bekkelien
Ex: Hvit 1986 CX 22 TRS
Ex: Blågrå 1986 CX 25 TRD Turbo Break - "Karl Bjarne" blant venner
trymgreg
Posts: 1036
Joined: Thu 13 Nov, 2003 16:03
Location: Bodø

Post by trymgreg »

:roll:

Pr. 30/9 har jeg fått inn opplysninger fra 17 stykker (ca 50-60 CX'er). Da er det bare ca. 230 stk. igjen som jeg mangler på.
Kommer også oppfordring via Gasskula/Hurtigkula slik at vi får med de som ikke er på Forumet/internett også.

mvh
Trym
-06 C5 1,6 HDI Break
-85 CX 25 TRD Turbo Break RIP
-86 CX 25 Prestige aut. RIP
-88 CX 25 TRD T2 Break - delebil RIP


http://cx.zapto.org/gallery/86CXPrestige
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Pr. 30/9 har jeg fått inn opplysninger fra 17 stykker (ca 50-60 CX'er). Da er det bare ca. 230 stk. igjen som jeg mangler på.
Ja, dette er ikke enkelt. Det vet jeg. :roll: kan hende det må telefonering til. Er villig til å hjelpe deg med det. Etterhvert kan du jo gi meg medl. nr. på de du vil jeg skal ringe til.
En annen ting. Går det an å legge ut lista på nettet på en slik måte at det er mulig for den enkelte å forandre variablene? Slik som opplysninger om bilen(e)? Kan jo ta med adresser og telefonnr. også. Selvfølgelig ved hjelp av brukernavn og passord. Tenk litt på det og la oss eventuelt få en diskusjon om det.
Mvh
trymgreg
Posts: 1036
Joined: Thu 13 Nov, 2003 16:03
Location: Bodø

Post by trymgreg »

Nå er det 18stk. :D .
Har sendt ut mail til 20 stykker som jeg fant mail adresse til i medlemslista her på forumet. Men ikke alle har mail adr. sin liggende åpen der, noe som kanskje kan være lurt å sjekke for alle og en hver. Hadde gjort det samme selv, før noen her gjorde meg oppmerksom på det. Han videresendte en mail fra en annen som ikke hadde fått tak i meg.
Så gå inn i "Profil", så er det en knapp som gjør at mail adressen blir synelig.
Hvordan denne matrikkelen skal publiseres har vi ikke snakket om enda. Jeg tror hvis den skal legges ut på nettet, så bør den passord beskyttes. Slik at bare klubbensmedlemmer har tilgang til den. Min tanke var å få den trykt opp og sende den til medlemmene. Noen fordeler skal man ha som medlem. Og er man ikke medlem så får man ikke innsyn i denne.
Men det er jo noe vi kan diskutere.

mvh
Trym
Trym
-06 C5 1,6 HDI Break
-85 CX 25 TRD Turbo Break RIP
-86 CX 25 Prestige aut. RIP
-88 CX 25 TRD T2 Break - delebil RIP


http://cx.zapto.org/gallery/86CXPrestige
25trd
Posts: 154
Joined: Tue 29 Mar, 2005 14:01
Location: Toten

Post by 25trd »

Må nok innrømme at jeg er en av de ikke har fått unna denne biten, selv om jeg bare har to regtistrerte og to uregistrerte. :oops:

Å legge ut lista når den er ferdig høres som en god ide, selvsagt "members only". Fint om en da kan endre noe av informasjonene selv også, vil jo spare den som har ansvaret for lista for endel arbeid samtidig som den mest sannsynlig vil være mer korrekt over tid. Bare tenk på hvor fort parken til Jon øker ----- :wink:

Flott tiltak, skal få ut fingeren selv og sende en liten notis til Trym snarest, må bare finne det som trengs først.
CX25TGD
CX25TRD
CX25TRI
CX20RE
GSpecial

Uten komfort og hydraulikke,
duger bilen ikke...
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Post by Citrusen »

Hadde alt klart med et oppsett i exel og så krasja hele driten.

Nå er jeg oppe igjen og tar fatt på oppgavene igjen :wink:
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

En god ting kan ikke gjøres for ofte. :D
Mvh
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Vet at du ikke har fått all verden til respons. men kan du ikke legge ut det du har da? Så kommer nok flere etter hvert. 8)
Mvh
trymgreg
Posts: 1036
Joined: Thu 13 Nov, 2003 16:03
Location: Bodø

Post by trymgreg »

Det har vært liten respons mens forumet har vært nede :? .
Men det jeg har så langt er;
Totalt er det 24 som har sendt meg opplysninger om 72 biler, fordelt på 68 CX og 4 GS.
23 stk. har 37 CX/GS, mens en har 35 CX'er (gjett hvem :wink: ).

Så det er bare sende inn mer, har vel kanskje vært noen endringer siden i okt.

mvh
Trym
Trym
-06 C5 1,6 HDI Break
-85 CX 25 TRD Turbo Break RIP
-86 CX 25 Prestige aut. RIP
-88 CX 25 TRD T2 Break - delebil RIP


http://cx.zapto.org/gallery/86CXPrestige
webmaster
Site Admin
Posts: 141
Joined: Wed 17 Sep, 2003 12:52

Post by webmaster »

Det er ingen grunn til å bemerke dårlig respons mens forum har vært nede. Siden denne matrikkel er velsignet av styret, har jeg invitert den ansvarlige til å kommunisere gjennom våre ordinære nettsider. Det har han ikke villet benytte seg av. Jeg minner om at det fortsatt er nettsidene som er klubbens formelle organ. Dette forum er kun et chatte-forum for medlemmer og andre interesserte.
trymgreg
Posts: 1036
Joined: Thu 13 Nov, 2003 16:03
Location: Bodø

Post by trymgreg »

Siden forumet kom opp den 3.jan, har jeg fått inn opplysninger fra 3 til.
Så nå er vi oppe i 27. ( 78 biler - 5 GS & 73 CX)

Det er bare å sende inn til ; trymgregersen@hotmail.com

mvh
Trym
-06 C5 1,6 HDI Break
-85 CX 25 TRD Turbo Break RIP
-86 CX 25 Prestige aut. RIP
-88 CX 25 TRD T2 Break - delebil RIP


http://cx.zapto.org/gallery/86CXPrestige
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Post by Citrusen »

Skal ut i morra å få den jobben gjort. Nå har varmen smeltet snøen så alle panser er lette å få opp på bilene som står ute.

Eneste er at jeg har litt høy temp også. Men litt feber kan vel ikke skade :)
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Eneste er at jeg har litt høy temp også. Men litt feber kan vel ikke skade
Du må ta tran og drikke cognac! 8) :wink:
Mvh
Post Reply