Vi nærmer oss en periode med "abstinens".

Generelt prat/spørsmål om Citroen CX

Moderator: moderator

Post Reply
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Vi nærmer oss en periode med "abstinens".

Post by jonsto »

Nå er det vl like før vi blir "tatt av lufta". De av oss som blir plaget av abstinens får vel prøve å avhjelpe denne gjennom innlegg hos "søta bror" eller kanskje her. http://autos.groups.yahoo.com/group/cx_no/
Ellers håper jeg at flyttingen til nytt webhotel går smertefritt. Jeg vet at det er dyktige folk som jobber med dette. Jeg ønsker dere lykke til og håper at mens dere jobber så "svetten siler" har tid til å sende en tanke til oss som har abstinens så "svetten siler". :D :D
Ser fram til å møtes igjen til enda bedre klubbsider og et enda bedre fungerende Forum.
Lykke til Webmaster med hjelpere, og takk for at dere er til. :!: :!:
Mvh
Robert
Posts: 2444
Joined: Wed 12 Nov, 2003 10:48
Location: Oslo

Post by Robert »

Ja, lykke til!!!
webmaster
Site Admin
Posts: 141
Joined: Wed 17 Sep, 2003 12:52

Post by webmaster »

Kjære Jonsto og Robert,

Takk for oppmuntringen!
Vi tror jo dette kan gå smertefritt, men har jo en innebygget skepsis når ting ligger i hendene på andre ...

Abstinens er ikke til å spøke med! Derfor har jeg fått den geniale idé om at når abstinensen blir for stor, kan man jo bare sette seg ned å skrive eller finne frem materiell som kan inkluderes i våre nye nettsider!

Her vil det være god plass for både manualer, brochurer, artikler, råd og vink, samt innlegg/bidrag fra medlemmer og andre og mye mer.

Var ikke det en fin måte å avreagere på ??

Mvh
Webmaster
Post Reply