Årsmøte 2011 i Trondheim.

Generelt prat/spørsmål om Citroen CX

Moderator: moderator

Post Reply
knut
Posts: 189
Joined: Wed 12 Mar, 2008 22:41

Årsmøte 2011 i Trondheim.

Post by knut »

Kan ikke skjønne at det kunnne avholdes noe årsmøte. Det er jo ikke sendt ut noen innkalling. Forøvrig er det vel ikke igjen stort flere medlemmer enn de som sitter i styret samt noen få til og da er det vel ikke mulig å avvikle noe årsmøte. Styret fungerer tydligvis ikke og da må vel noen andre interesserte prøve å samle tidligere medlemmer, få de til å melde seg inn i klubben igjen, meg sjølv medregna og kreve at det avholdes et lovelig årsmøte med både ÅRSBERETNING OG REVIDERT REGNSKAP, noe som mangla på de årsmøtene jeg har deltatt på.
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by jonsto »

knut wrote:Kan ikke skjønne at det kunnne avholdes noe årsmøte. Det er jo ikke sendt ut noen innkalling. Forøvrig er det vel ikke igjen stort flere medlemmer enn de som sitter i styret samt noen få til og da er det vel ikke mulig å avvikle noe årsmøte. Styret fungerer tydligvis ikke og da må vel noen andre interesserte prøve å samle tidligere medlemmer, få de til å melde seg inn i klubben igjen, meg sjølv medregna og kreve at det avholdes et lovelig årsmøte med både ÅRSBERETNING OG REVIDERT REGNSKAP, noe som mangla på de årsmøtene jeg har deltatt på.
Dette siste var også mitt argument for at det ikke kunne avholdes noe årsmøte. Nesten hele styret var tistede. Mads og meg. Mads sitter dessverre med nesten alle vervene i styret. :(
Jeg sender deg en PM.
Mvh
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by jonsto »

trymgreg wrote:Vel overstått treff!

Ble det avholdt årsmøte? Ble valgt nytt styre, eller er det det samme som fortsetter. Annet!
Neste års treff, hører rykter (DS forumet) om at det skal arrangeres her nord - hvor?

mvh
Trym, har sendt deg en PM.
Mvh
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by JJ »

knut wrote:
Kan ikke skjønne at det kunnne avholdes noe årsmøte. Det er jo ikke sendt ut noen innkalling. Forøvrig er det vel ikke igjen stort flere medlemmer enn de som sitter i styret samt noen få til og da er det vel ikke mulig å avvikle noe årsmøte. Styret fungerer tydligvis ikke og da må vel noen andre interesserte prøve å samle tidligere medlemmer, få de til å melde seg inn i klubben igjen, meg sjølv medregna og kreve at det avholdes et lovelig årsmøte med både ÅRSBERETNING OG REVIDERT REGNSKAP, noe som mangla på de årsmøtene jeg har deltatt på.
Dette siste var også mitt argument for at det ikke kunne avholdes noe årsmøte. Nesten hele styret var tistede. Mads og meg. Mads sitter dessverre med nesten alle vervene i styret.
Undertegnede klubbredaktør kunne dessverre ikke stille denne gangen, selv om jeg gjerne skulle vært tilstede under dette glimrende treffet i Bartebyen 8) . På den annen side har jo jeg "sagt opp" redaktørjobben, og skulle fått valgt en etterfølger under Landstreffet. Hva som nå skjer videre ellers med klubben, er vel et åpent spørsmål. :roll: :(
Uansett - skulle noen være interessert i jobben "min", ta kontakt med Jonsto. Han satt ihvertfall i den siste valgkomiteen vi har hatt i klubben - og det begynner å bli endel år siden. (2007 :? , hvis ikke jeg husker helt feil).
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
Post Reply