Kanaldeksler

Generelt prat/spørsmål om Citroen CX

Moderator: moderator

Post Reply
EirikJ
Posts: 363
Joined: Sat 28 Jan, 2006 00:51

Kanaldeksler

Post by EirikJ »

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her gitt. Noen husker meg kanskje. Har alltid hatt CX, er oppvokst med CX fra barnsben av. Bruker dessverre ikke forumet så mye, da CX'en (som jeg har hatt i 11-12 år) har vært avskiltet de siste åra.Den er nesten strøken,men ble ikke brukt. Kjører 2CV for det meste. Det er det eneste kjøretøyet jeg faktisk liker å skrue på, og drivstoff-forbruket passer meg bedre enn CX'ens. Men suget etter å kjøre CX igjen blir bare større og større........ Så det kommer en tid da den igjen skal stå klar i oppkjørselen, sammen med 2CV og DS :D

Så til saken. Driver å rydder på lageret. Har solgt CX stasjonsvogna, og har bare GTi'en igjen. Har mye deler, da jeg har 7 Citroën'er. Trenger og rydde litt, og tenkte det er lurt å selge litt av det jeg ikke trenger selv.
Men for noe er jeg usikker på hva riktig pris er. Det kan være lite eller faktisk mye.

Lurer på om noen her kan tipse om hva et sett med gode, bulkfrie kanaldeksler i rustfritt stål kan være verdt??
Sjekket på CXBasis, og der var det DYRT. Men hva er realistisk pris på privat-markedet?


Legger ved et bilde.
Attachments
kanal-deksler CX 001.jpg
kanal-deksler CX 001.jpg (37.27 KiB) Viewed 2112 times
Citroënnlig hilsen Eirik
DS 21 ieh Pallas, DS 23 h Pallas, CX 25 GTi aut, 5 stk 2CV, XM 2,0i -90 og XM Break 2,0i 16v automat.
Image
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Kanaldeksler

Post by jonsto »

Prissetting er vanskelig. Men et spørsmål. Er det Pallas eller Prestige? Er kanskje et større market for Pallas, skjønt Prestige deksler passer jo på Break.
Mvh
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: Kanaldeksler

Post by gopp »

Dersom dette er til Prestige er jeg interessert! Jeg har gaffeltruckskader på en av mine.
Gopp
-----------------
Har no' CX
EirikJ
Posts: 363
Joined: Sat 28 Jan, 2006 00:51

Re: Kanaldeksler

Post by EirikJ »

Hei! Jeg er usikker på om det er til Prestige eller ikke. Har du noen mål på Prestige-dekslene, så skal jeg sjekke.
Citroënnlig hilsen Eirik
DS 21 ieh Pallas, DS 23 h Pallas, CX 25 GTi aut, 5 stk 2CV, XM 2,0i -90 og XM Break 2,0i 16v automat.
Image
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Re: Kanaldeksler

Post by hl »

gopp wrote:Dersom dette er til Prestige er jeg interessert! Jeg har gaffeltruckskader på en av mine.
Dersom dei er til Prestige kjøper du deim, og so sorterer du ut eit sett med dei minst pene (inkl. gaffeltruckskade) og sel til meg. Dei vil stå i stil til lakken på Breaken min. :D
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: Kanaldeksler

Post by gopp »

hl wrote:
gopp wrote:Dersom dette er til Prestige er jeg interessert! Jeg har gaffeltruckskader på en av mine.
Dersom dei er til Prestige kjøper du deim, og so sorterer du ut eit sett med dei minst pene (inkl. gaffeltruckskade) og sel til meg. Dei vil stå i stil til lakken på Breaken min. :D
Det kan vi nok få til. Jeg trenger egentlig kun venstre bak. Bilen står på lageret, og det er litt trangt å komme til å måle slik den står nå. Det er kun dekslene bak som er lengre på Prestige. Er det noen som har målet på dem?
Gopp
-----------------
Har no' CX
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: Kanaldeksler

Post by pål »

EirikJ ; du har PM ;)
har masse Citroèn:-)
Post Reply