Skiltplater.

Generelt prat/spørsmål om Citroen CX

Moderator: moderator

Post Reply
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Skiltplater.

Post by jonsto »

Var på Automessen i går. Der pratet jeg med en kar som har et firma i Trondheim som lager skiltplater. Av den typen med løse låselister. Disse låselistene kunne han også lage løse og meget fancy. Se her: http://www.formacshop.no/shop/skylthallare Se på det som heter låselister for bil. Se nederst på siden på det som heter Reklamelist Globe Label.
Lista er vel ca. 2 cm bred og 42 cm lang. Her kan vi få på bilder av biler mm og så i farger da gitt. Ikke var de avskrekkende dyre heller.
Mvh
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Skiltplater.

Post by rundgren »

Hadde vært stas med slike! Klubben har jo hatt lignende før, men det er visst tomt nå..
Profil av CX, og klubbnavn eller nettadresse?
En minimumsordre på 50 burde også være overkommelig, håper jeg.

Passer listene kun til holderne som kjøpes av samme firma, eller er det en slags standard?
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Skiltplater.

Post by jonsto »

rundgren wrote:Hadde vært stas med slike! Klubben har jo hatt lignende før, men det er visst tomt nå..
Profil av CX, og klubbnavn eller nettadresse?
En minimumsordre på 50 burde også være overkommelig, håper jeg.

Passer listene kun til holderne som kjøpes av samme firma, eller er det en slags standard?
Prisen kommer vi tilbake til, men den var ikke avskrekkende. Listene passer, etter det han sa, på plater med løse låselister. Altså ikke på disse som vi hadde før der listen var hengslet. Disse firmaene lager ikke selve platene vet du, de bare trykker på reklamen.
Mvh
wiggo
Posts: 104
Joined: Wed 08 Nov, 2006 12:36
Location: Fredrikstad

Re: Skiltplater.

Post by wiggo »

Litt off-topic, men spør for en av de andre bilene mine:
Har kikket gjennom noen leverandører av skiltholdere og ikke funnet noen skiltholder for delt nummer, dvs skilt med boktavene øverst og sifrene nederst.
Kan man bruke de i lenken overfor angitt som SKILTHOLDERE MC/Moped/Traktor eller er de for små for bilnummer, noen som vet :?:
Post Reply