Tenk at det skulle komme til det

Generelt prat/spørsmål om Citroen CX

Moderator: moderator

Post Reply
palni
Posts: 8
Joined: Tue 25 May, 2010 00:15
Location: Hvitsten

Tenk at det skulle komme til det

Post by palni »

Kj;rer min 22 RS break til butikken. Naboene kommer og sier> Visste det var deg, denne skal du holde i gang. Min nabo, han som solgte SKRIK nettopp, har en Bugatti 1926, Lagonda 1937! og mye annet interessant har ny venninde. Hun oppdaget den hvite CXen og sa til Petter> for en fantastisk bil, jeg vokste opp i en som den.
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Tenk at det skulle komme til det

Post by jonsto »

palni wrote:Kj;rer min 22 RS break til butikken. Naboene kommer og sier> Visste det var deg, denne skal du holde i gang. Min nabo, han som solgte SKRIK nettopp, har en Bugatti 1926, Lagonda 1937! og mye annet interessant har ny venninde. Hun oppdaget den hvite CXen og sa til Petter> for en fantastisk bil, jeg vokste opp i en som den.
:D :D :D :D :D :D :D
Black Lemon
Posts: 1635
Joined: Thu 13 Nov, 2003 12:19
Location: Oslo

Re: Tenk at det skulle komme til det

Post by Black Lemon »

Petter Olsen er åpenbart en nostalgisk mann, det så man jo med forslaget til nybygg ved Tullinløkka for noen år siden. Nå viser det seg at det er flere versjoner av SKRIK på vegger rundt om i landet, også vi har også en versjon hengende på veggen:

Image
ImageImage
O Mantor, Oslo 1007 CX Klubben
86 CX GTi T1 S2 DE55298
98 XM Break TCT aut. DJ21880 005 XM Klubben
07 C6 2,7 HDi Exclusive ZZ16498
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Re: Tenk at det skulle komme til det

Post by tronde »

Black Lemon wrote:Nå viser det seg at det er flere versjoner av SKRIK på vegger rundt om i landet, også vi har også en versjon hengende på veggen:
Må ikke publisere sånt på nettet. Før du vet ordet av det, har du Hr. PENGER på besøk... :wink:
Post Reply