Hva med en ny gruppe uten mekkeproblemer?

Hva synes du?

Moderator: moderator

Post Reply
Gilbert
Posts: 79
Joined: Tue 04 Nov, 2003 18:45
Location: Tønsberg

Hva med en ny gruppe uten mekkeproblemer?

Post by Gilbert »

Etter å ha vært igjennom den første kvelden på Landstreffet og hatt gleden av å møte flere som jeg ellers bare har truffet her, lurer jeg på om vi skal lage plass til en gruppe hvor kravet til til CX/GS-innhold er lavt.

Ikke for å snakke om kakeoppskrifter og mykheten på dopapir, men for å kunne spørre/snakke om ting som en tror andre på forumet kan ha glede av å ta del i uten at det trenger å innebære løsningen på et mekkeproblem en har.

Det vil også hindre potensiell "forsøpling" av de tekniske gruppene, uten at vi har hatt noen problemer med det så langt.

Hva tror dere?
Tidligere 22 D break, -84 25 GTI
-88 25 TRI break
For tiden uten CX
steinarsv
Posts: 451
Joined: Fri 07 Nov, 2003 19:37
Location: Eidsvoll
Contact:

Post by steinarsv »

Støtter forslaget. Der kunne vi komme med våre erfaringer med forskjellige verksteder, fortelle om morsomme erfaringer med våre biler og ellers ha det litt uformelt.
1988 CX TRI (endelig stasjonsvogn) - AUT ABS AC
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

:D du mener en egen avdeling på citroencx.no forumsider med "OFF TOPIC"tema? sikkert ikke dumt. Forøvrig er "offtopic" en av de mest populære avdelingene på svenskenes citroen forumsider "akuten". må innrømme at mye av det som står der kan være fornyelig lesning, selv om det ofte er temelig langt ut på viddene :lol: :lol: .
Litt over middels interessert i Citroën cx!
Göran W
Posts: 1043
Joined: Wed 12 Nov, 2003 07:29
Location: Sverige

Post by Göran W »

Ja, på akuten har vi ju numera flera OFFTOPIC. Trots det tenderar vi att sväva ut på sidospår i de vanliga frågorna. Även ni normän kan väl ha något annat än citroën att prata om? Dessutom vet vi ju att det finns många goda tekniker i leden, så forumet är ju perfekt för att ställa allehanda tekniska spörsmål på! OT ger oxå chansen att lära känna varandra bättre! :D
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Å spore av er en av mine spesialiteter. Enkelte ganger gjør jeg som en god politikker, snakker både på inn og ut pust. :D
Kom igjen med en "avsporingsgruppe". :wink:
(Webmaster hvor er du?)
Mvh
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

jonsto wrote:Å spore av er en av mine spesialiteter. Enkelte ganger gjør jeg som en god politikker, snakker både på inn og ut pust. :D
Kom igjen med en "avsporingsgruppe". :wink:
(Webmaster hvor er du?)
Mvh
tror du/dere ikke det kunne vært på plass med avstemming (en sånn med 3-4 alternativer som man skal hake ut et svar) om hva brukere/medlemmer av vårt eminente forum mener om saken? Utfallet kan være toneangivende ovenfor de som driver forumet (b.l.a.webmaster) til å ta en beslutning om et ev. offtopic tema. :D
Litt over middels interessert i Citroën cx!
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

en sånn med 3-4 alternativer som man skal hake ut et svar
Helt greit det, men er det nødvendig? :roll: All den avsporingen som skjer er vel svar godt nok? :wink: :? :D :D
Mvh
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

jonsto wrote:
en sånn med 3-4 alternativer som man skal hake ut et svar
Helt greit det, men er det nødvendig? :roll: All den avsporingen som skjer er vel svar godt nok? :wink: :? :D :D
Mvh


hehe..er nok litt enig med deg med deg, men hvis man ser på tallene for hvem som er brukere for forumet kan det vel være at også andre kan få si sin mening gjennom en avstemning f.eks uten å røpe hvem de er. se bare på tallene over "de 10 mest aktive medlemmene" på forumet:

1 jonsto 344
2 pål 323
3 Robert 217
4 citro1cx 203
5 steinarsv 153
6 Citrusen 115
7 Helge S 110
8 dagmatti 100
9 Sturla 91
10 s.bjelke 87

forumets brukere har skrevet 3225 innlegg fordelt på 139 registrerte brukere, 1745 innlegg er skrevet av de "10 mest aktive medlemmene". med andre ord 10 stykker skriver langt over halvparten av innleggene, og ikke akkurat et representativt utvalg.
Litt over middels interessert i Citroën cx!
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Post by pål »

Uffda. Kanskje det er noe i det fruen sier om tidsbruk foran tastaturet? :wink:
har masse Citroèn:-)
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Post by Citrusen »

Hva blir det til tro :?: :roll:
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

Citrusen wrote:Hva blir det til tro :?: :roll:
skriv en mail til webmaster, ikke sikkert han har lest denne tråden.
s.bjelke
Posts: 932
Joined: Tue 24 Feb, 2004 20:33
Location: Oslo

Post by s.bjelke »

Jeg har også snakket med Dag Mattis om et offtopic forum. Han skulle snakke med de regjerende instanser :lol:
Citroencx
Posts: 1712
Joined: Sun 24 Oct, 2004 15:21

Post by Citroencx »

Göran W wrote: Även ni normän kan väl ha något annat än citroën att prata om?
Japp, Citroen er definitivt off topic i min verden. Forsøker å holde det til CX. Men blir ikke søvnløs av hverken DS eller SM eller ID.
Post Reply