Er det en sammenheng mellom å være homofil og citrofil?

Hva synes du?

Moderator: moderator

Er det en sammenheng mellom å være homofil og citrofil?

ja
0
No votes
nei
12
80%
vet ikke
3
20%
 
Total votes: 15

EirikJ
Posts: 363
Joined: Sat 28 Jan, 2006 00:51

Post by EirikJ »

Forøvrig syns jeg denne tråden kunne vært lagt død. Litt teit problemstilling etter min smak....
Citroënnlig hilsen Eirik
DS 21 ieh Pallas, DS 23 h Pallas, CX 25 GTi aut, 5 stk 2CV, XM 2,0i -90 og XM Break 2,0i 16v automat.
Image
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Hva CX folk stemmer aner jeg ikke. Men har du runde stålbriller og kjører 2CV så stemmer du SV det er helt klart! :wink: :D
Seksuel legning? Jeg elsker min kone og mine CXer. Jeg ser forelsket etter flotte skuter. :wink: :D Jeg kjenner flere kjempegreie homser og lesber.
Mvh
André
Posts: 102
Joined: Sun 22 May, 2005 19:58
Location: Bergen

Post by André »

Men har du runde stålbriller og kjører 2CV så stemmer du SV det er helt klart!
Jeg elsker min 2CV og har ALDRI stemt SV!!! (bruker ikke briller)
Xantia 1,8 16V + 2CV6 Special
EirikJ
Posts: 363
Joined: Sat 28 Jan, 2006 00:51

Post by EirikJ »

Jeg kjører 2CV og har briller. Men de er ikke runde....
Citroënnlig hilsen Eirik
DS 21 ieh Pallas, DS 23 h Pallas, CX 25 GTi aut, 5 stk 2CV, XM 2,0i -90 og XM Break 2,0i 16v automat.
Image
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Post by Citrusen »

Jeg også har 2cv, men den er "liggende" he he Har ingen forkjærlighet for lilla skjerf heller. Men hadde et grønnt på 408cm :wink:
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
Citroencx
Posts: 1712
Joined: Sun 24 Oct, 2004 15:21

Post by Citroencx »

Jeg kjører rødt og stemmer rødt. Men ikke blodrødt da. :)
Thomazo
Posts: 500
Joined: Mon 10 Nov, 2003 21:17
Location: Lommedalen

Post by Thomazo »

Hvem er egentlig Citrofil (i disse dager)?
Hvis man ser på Citroën's modellutvalg etter CX'en er det etter min mening ikke mange modeller å bli Citrofil av.... (kanskje med unntak av XM og C6).
Jeg kan strekke med til å være "Gammel Citrofil", men jeg liker også andre galme franske, italienske og engelske biler. Design, historie, sær(egen)het og "det litt spesielle" tiltaler meg på bilfronten.
Jeg er derimot ikke homofil, SV'er eller har briller :wink:

Forskjellig seksuell legning, politisk ståsted, utseende, relgion og kjønn finner man HELDIGVIS i alle bilentusiast-miljøer!
..... Eneste fellesnevneren i disse miljøene er interessen / entusiasmen for ett spesielt bilmerke eller modell, intet annet!

Homofil vs. Citrofil.... ikke vet jeg....?
Homser som liker CX har i hvertfall god smak hva gjelder bil! :lol:


Mvh
Thomazo
LocaLola
Posts: 23
Joined: Sun 05 Aug, 2007 23:16
Location: kongsvinger

Post by LocaLola »

Citroencx wrote:Ja jeg leste visst noe om det i en annen tråd.

Og tyven? Skal vi gjøre noe der? :evil:

Ja, hva med tyven? Politiet henla saken etter to timer :evil:
Har fått litt tips fra yngre kolleger og venner om hvem dvergen kan være. Men tviler på om det har noe å si om informasjonen blir gitt videre til "onkel". Null interesse for å løse denne type saker... :roll:

(Off topic. Sorry)
Bingo
(U)lykkelig Lolaeier
EirikJ
Posts: 363
Joined: Sat 28 Jan, 2006 00:51

Post by EirikJ »

LocaLola wrote:
Citroencx wrote:Ja jeg leste visst noe om det i en annen tråd.

Og tyven? Skal vi gjøre noe der? :evil:

Ja, hva med tyven? Politiet henla saken etter to timer :evil:
Har fått litt tips fra yngre kolleger og venner om hvem dvergen kan være. Men tviler på om det har noe å si om informasjonen blir gitt videre til "onkel". Null interesse for å løse denne type saker... :roll:

(Off topic. Sorry)
Ja det kunne jeg fortalt deg fra starten av. Selv om du finner ut av alle detaljer rundt saken, skriver det ut på glanset fotopapir med bilde av tyven og kopi av pass, så endrer det ganske så lite. Garantert. Kanskje kan jeg være med på å spleise på en "borgervernaktivist" hvis det skulle være interessant :twisted:
Citroënnlig hilsen Eirik
DS 21 ieh Pallas, DS 23 h Pallas, CX 25 GTi aut, 5 stk 2CV, XM 2,0i -90 og XM Break 2,0i 16v automat.
Image
kjetil
Posts: 796
Joined: Sun 16 Jul, 2006 12:25
Location: Bryne

Post by kjetil »

EirikJ wrote:
LocaLola wrote:
Citroencx wrote:Ja jeg leste visst noe om det i en annen tråd.

Og tyven? Skal vi gjøre noe der? :evil:

Ja, hva med tyven? Politiet henla saken etter to timer :evil:
Har fått litt tips fra yngre kolleger og venner om hvem dvergen kan være. Men tviler på om det har noe å si om informasjonen blir gitt videre til "onkel". Null interesse for å løse denne type saker... :roll:

(Off topic. Sorry)
Ja det kunne jeg fortalt deg fra starten av. Selv om du finner ut av alle detaljer rundt saken, skriver det ut på glanset fotopapir med bilde av tyven og kopi av pass, så endrer det ganske så lite. Garantert. Kanskje kan jeg være med på å spleise på en "borgervernaktivist" hvis det skulle være interessant :twisted:
Brasilian death-squad? :twisted:

Kjetil S
Image
Har 1975 DSpecial, 1967 Cadillac Sedan Deville, 1989 CX Croisette
EirikJ
Posts: 363
Joined: Sat 28 Jan, 2006 00:51

Post by EirikJ »

Nææhh....blir så dyrt å fly de oppover :lol:
Citroënnlig hilsen Eirik
DS 21 ieh Pallas, DS 23 h Pallas, CX 25 GTi aut, 5 stk 2CV, XM 2,0i -90 og XM Break 2,0i 16v automat.
Image
LocaLola
Posts: 23
Joined: Sun 05 Aug, 2007 23:16
Location: kongsvinger

Post by LocaLola »

Tja.. Jeg skulle kanskje ha klart ham/dem helt selv. Kan jo ikke være stort større enn meg. Dverger. Kanskje kortvokste. :roll: Men det er jo selvsagt alltid allright å få litt støtte da :wink:

Ellers tror jeg at jeg snart må innse det; Lola'n min synger på siste verset :cry: Jeg trenger snart er erstatning. Så, hvis det er noen som vet om en break, helst trd, fra sånn ca -84 eller før....??? Ja, you know where to find me!
Bingo
(U)lykkelig Lolaeier
Citroencx
Posts: 1712
Joined: Sun 24 Oct, 2004 15:21

Post by Citroencx »

EirikJ wrote:
LocaLola wrote: Kanskje kan jeg være med på å spleise på en "borgervernaktivist" hvis det skulle være interessant :twisted:
Han begynner kanskje å svette om han blir skygget av CXer 24/7 en ukes tid? :twisted:

Så kan vi jo sette ham i en GTI uten hydraultrykk og si.
"Stikk".
Locked