Kommentarer til Forumet, kjøp og salg kategori?

Hva synes du?

Moderator: moderator

Post Reply
Gilbert
Posts: 79
Joined: Tue 04 Nov, 2003 18:45
Location: Tønsberg

Kommentarer til Forumet, kjøp og salg kategori?

Post by Gilbert »

Herlig med norsk CX-forum! Jeg har funnet mange interessante og høyst nyttige artikler på http://www.citroen.nu/ (Citroenakuten) også, men det skal bli bra å få en for Norge. Takk til dere som har satt det i gang!

Et innspill er om en skal flytte markedssiden på medlemssidene hit. Da trenger det ikke gå gjennom webmaster, og det blir kanskje noe mer dyna misk.

Jeg holder på i disse dager å plukke ned en sølvgrå -88 25 TRI. En del trenger jeg selv, men jeg plukker også av en del OED (Ofte Etterspurte Deler) :wink: for salg slik at jeg kan dele kostnadene med noen. Jeg kan også eventuelt skru av deler etter innspill.

PS. Jeg fikk fylt opphengskulene (har nipler) i forgårs. Kun en halvtime på verksted, tilsvarende lite kostnader men huhei så bra det ble igjen!
Tidligere 22 D break, -84 25 GTI
-88 25 TRI break
For tiden uten CX
Torres
Posts: 59
Joined: Tue 04 Nov, 2003 13:56

Post by Torres »

Enig! Artig med et mer "lokalt" forum. Blir litt enklere for utenforstående (f.eks meg) å komme i kontakt med miljøet. :)

Støtter også forslaget angående marked. Få administrasjonen over på brukerne og ta ferie selv! :D
webmaster
Site Admin
Posts: 141
Joined: Wed 17 Sep, 2003 12:52

Post by webmaster »

Hei!
Hyggelig at dere liker forumet!

Når det gjelder å få "markedssidene" over på dette forumet også, av nettopp de grunner dere nevner.

Anders
Webmaster www.citroencx.no
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Post by Citrusen »

Kjempe bra. Endelig slutt på strev med engelsk osv.

Masse ros til de som har fått dette i stand
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
steinarsv
Posts: 451
Joined: Fri 07 Nov, 2003 19:37
Location: Eidsvoll
Contact:

Post by steinarsv »

Har vært medlem i et annet forum en tid.
Bilrelatert, selv om det er tyske biler :-) .

Her er linken :
http://forum.vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi


Kanskje litt mye svada til tider, men som oftest en hyggelig tone og lett å få svar på ting man lurer på. Ganske oppegående avdeling med kjøp/salg.
Torres
Posts: 59
Joined: Tue 04 Nov, 2003 13:56

Post by Torres »

webmaster wrote:Når det gjelder å få "markedssidene" over på dette forumet også, av nettopp de grunner dere nevner.
Litt usikker nå. Betydde dette ja eller nei? Eller er det jeg som er enkel i hodet? :lol:
webmaster
Site Admin
Posts: 141
Joined: Wed 17 Sep, 2003 12:52

Post by webmaster »

Hehe.. Det gikk vist litt fort der... Det jeg mente å si er at vi vurderer å begynne med annonser her på forumet også, pga. mer dynamisk, lettere for brukerne selv å legge inn/slette annonser.

Men dette vil evt. komme etterhvert :-)

A
steinarsv
Posts: 451
Joined: Fri 07 Nov, 2003 19:37
Location: Eidsvoll
Contact:

Post by steinarsv »

Inntil det kommer egne grupper om kjøp og salg, vil det da være "lovlig" å poste innlegg om kjøp og salg under "generelt"?

Det ligger sikkert masse brukbare deler rundt omkring, og det er litt for tungvint å sende mail til webmaster for å fa lagt inn annonse under marked. Spesielt dersom man bare har noe småtteri som f.eks et baklysglass eller lignende liggende.
webmaster
Site Admin
Posts: 141
Joined: Wed 17 Sep, 2003 12:52

Post by webmaster »

Hei!

Nei.. Vi ønsker ikke at det skal annonsereres i diskusjonsgruppene. Men det vil komme opp egne grupper for annonser om kort tid. (i løpet av etpar dager) Prøver å drive litt fintenking i fohold til kategorier osv. :wink:
Guest

Post by Guest »

webmaster wrote:Hei!

Nei.. Vi ønsker ikke at det skal annonsereres i diskusjonsgruppene. Men det vil komme opp egne grupper for annonser om kort tid. (i løpet av etpar dager) Prøver å drive litt fintenking i fohold til kategorier osv. :wink:
Det ble visst mye fintenking? :wink: "etpar dager" har nå blitt til 38 dager og jeg får stadig ikke lagt inn annonse........ :cry:
Torres
Posts: 59
Joined: Tue 04 Nov, 2003 13:56

Post by Torres »

Hva skjer?
Post Reply