1988 CX 22 RS rustfri kun 100000 km, solgt

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

1988 CX 22 RS rustfri kun 100000 km, solgt

Post by citro1cx »

Bilen er solgt!

1988 CX 22 RS rustfri kun 100000 km. Dette er en varebil (ubrukte bakseter følger med) som har stått i garasje siden 1993 (ja du leser riktig, den er brukt i bare 5 år). Eieren ønsker å selge bilen til en CX fan som ønsker å ta vare på den. Bilen har startproblemer. Den selges derfor meget rimelig til riktig kjøper. Kontakt Jim Galley på 63955015 \ 47014762. Bilen står på Eidsvoll.

Dette er den perfekte bilen for den som ønsker en "nesten ny" CX å kosemekke litt på. Løp og kjøp...før du blir for sein. Denne muligheten kommer garantert ikke tilbake :wink:

Image
flere bilder: http://cx.zapto.org/gallery/album252
Helge MS
Posts: 217
Joined: Fri 07 Jan, 2005 12:30

Bruksbil

Post by Helge MS »

Ja da en denne perlen i ferd med å bli bygget om til trd for videre nedsalting..og rusting (dvs påbegynende ettersom det nok var av de fineste breakene i landet)

død innen 2-3 år.. synd.

Ikke kom med fine ord om at bare man tar vare på og oljebehandler og blad blad blad.. det vil ikke skje.

Jeg har kommet med slike spådommer før.. og hittil har jeg fått rett hver gang..

H.
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: Bruksbil

Post by mads »

citro1cx wrote:Eieren ønsker å selge bilen til en CX fan som ønsker å ta vare på den.
Dette er den perfekte bilen for den som ønsker en "nesten ny" CX å kosemekke litt på. Løp og kjøp...før du blir for sein.
Helge MS wrote:Ja da en denne perlen i ferd med å bli bygget om til trd for videre nedsalting..og rusting
Det er da pokkers at selgere har mer hast enn kritisk vurdering av kjøpere...

En eller annen vernerett for CX burde etableres. Om folk skal kverke (les: kjøre i saltsøle) biler så kverk noe annet. Et edruelig regnestykke på hva veisalt koster hadde vært interesant, men det får vi nok aldri. Skulle ikke forundre meg om det finansierte noen % redusert jobb på vinteren så kunne mange få tid til å gå, sykle, ta toget eller komme seg på jobb på annet vis.

..oj; jeg er på "jobb".. :oops:
Post Reply