86 GTi går for vrakpant SOLGT

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
johanam
Posts: 31
Joined: Sun 07 Oct, 2007 22:30

86 GTi går for vrakpant SOLGT

Post by johanam »

Prosjektbilen min må nå bort, se tidligere innlegg den 15 juni 2009: "Prosjekt: 1986 CX25 Gti"

Den hvite 87 modellen gikk til høgger'n for ferien, den røde må nå også bort. Det er mye bil igjen og rustfri over dørken. Dører, takluke, bakluke, panser er delvis nylakkert og absolutt helt rustfrie. Men det er noen rusthull i bunn og en kanal. En fabrikkny forskjerm må festes. En ivrig CX-fan og mekker kan lett fikse den og få en bra rød GTi. Understell og bremser (smørenipler i bakaksler) var i teknisk i god stand da den ble delvis plukket ned for rustreparasjon. Alt er samlet sammen og dører etc hektet på plass klar til å hentes på henger.

Fire nesten nye pigfrie og fire med pigg på stålfelg, samt 4 stk 14" CX alufelger medfølger.

Den går for vrakpant til den som henter den innen en uke.

Kontakt Johan på 924 41 062.

(..må greie meg med de to jeg har igjen og en litt trøtt XM)

DEN ER NÅ HENTET AV NY GLAD OG KOMPETENT EIER. BILEN FÅR LEVE VIDERE! J.
Attachments
DSC07883.JPG
DSC07883.JPG (60.05 KiB) Viewed 1708 times
DSC07882.JPG
DSC07882.JPG (53.3 KiB) Viewed 1708 times
Last edited by johanam on Mon 10 Aug, 2009 23:53, edited 2 times in total.
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: 86 GTi går for vrakpant

Post by mads »

johanam wrote:Den går for vrakpant til den som henter den innen en uke.

Kontakt Johan på 924 41 062.
..det var da som svarte.. NOEN må da ha plass til et prosjekt som ikke ser så ille ut - uten at jeg vet mer enn det jeg ser på viewtopic.php?f=11&t=4767

mads
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: 86 GTi går for vrakpant SOLGT

Post by mads »

johanam wrote:Prosjektbilen min må nå bort, se tidligere innlegg den 15 juni 2009: "Prosjekt: 1986 CX25 Gti"

DEN ER NÅ HENTET AV NY GLAD OG KOMPETENT EIER. BILEN FÅR LEVE VIDERE! J.
Puh.. :) Hvem? Ut av busken, fortell, fortell..!!
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: 86 GTi går for vrakpant SOLGT

Post by gopp »

mads wrote:
johanam wrote:Prosjektbilen min må nå bort, se tidligere innlegg den 15 juni 2009: "Prosjekt: 1986 CX25 Gti"

DEN ER NÅ HENTET AV NY GLAD OG KOMPETENT EIER. BILEN FÅR LEVE VIDERE! J.
Puh.. :) Hvem? Ut av busken, fortell, fortell..!!
:)

Turboen tar det litt mer tid med enn jeg hadde håpet, og jeg ønsker ikke å kjøre rundt med den i saltlaka før den er 100% fikset for rust. Den gamle -75 2000 er det helt utelukket å bruke som bruksbil, så da måtte det bli en 3. bil :) Denne bilen blir satt i stand, selv om det også her er litt å gjøre. Det blir ikke lagt noen stor jobb i finish, men regner med at den blir helere og penere enn mange av de bruks-CX'ene jeg har sett likevel.

Turboen settes på låven sammen med den gamle, og er i godt selskap med 7 Italienere (ikke høner).
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: 86 GTi går for vrakpant SOLGT

Post by jonsto »

Turboen settes på låven sammen med den gamle, og er i godt selskap med 7 Italienere (ikke høner).gopp
7 italienere og to franskmenn. Hmmmm. Blir en pokkers til skravling og gestikulering det. :wink: :D
Mvh
Post Reply