[blocket] `87 T2 til hundre svenske laken

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
skeken
Posts: 388
Joined: Fri 03 Mar, 2006 14:38
Location: Fjellhamar
Contact:

[blocket] `87 T2 til hundre svenske laken

Post by skeken »

Nok et eksempel på stigende priser på strøkne vogner..(?) <sikle> 8)

http://www.blocket.se/malmo/Citroen_CX_ ... ?ca=15&w=3
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: [blocket] `87 T2 til hundre svenske laken

Post by jonsto »

Kanskje det snart lønner seg å jobbe med å sette dem i stand? :wink: :roll:
Mvh
Black Lemon
Posts: 1635
Joined: Thu 13 Nov, 2003 12:19
Location: Oslo

Re: [blocket] `87 T2 til hundre svenske laken

Post by Black Lemon »

Hva koster det å få inn denne til Norge? CX med AC er noe for meg som har slitt med en varm CX i mange år. Når er jeg blitt så gammel (47 1/2 år) at jeg ikke orker å forholde meg til noe annet enn CX.
ImageImage
O Mantor, Oslo 1007 CX Klubben
86 CX GTi T1 S2 DE55298
98 XM Break TCT aut. DJ21880 005 XM Klubben
07 C6 2,7 HDi Exclusive ZZ16498
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: [blocket] `87 T2 til hundre svenske laken

Post by gopp »

Black Lemon wrote:Hva koster det å få inn denne til Norge? CX med AC er noe for meg som har slitt med en varm CX i mange år. Når er jeg blitt så gammel (47 1/2 år) at jeg ikke orker å forholde meg til noe annet enn CX.
A/C lar seg ettermontere. Det er jo endel jobb, men siden du har en CX Turbo som du kjenner tilstanden til, ville jeg aldri lagt mer enn 150k i en bil du ikke vet noe om. Den er trolig bra, men det er tross alt en gammel bil det også.

Den største jobben med å montere dette vil nok være å bytte varmeapparathuset, da det krever at du demonterer midtkonsollet og dashboard. Det er litt braketter og slanger som må legges i motorrommet, og du må ut med radiator for å få inn A/C-radiatoren foran denne. Der er det trangt, så støtfanger og platen under må demonteres. Selve ledningsnettet ligger klart, og det er bare noen få ledninger som må flyttes over fra bilen du tar anlegget fra. Jeg skulle tro det var gjort på en god helg (gitt at ikke kone og barn forventer å se mye til deg).
Gopp
-----------------
Har no' CX
Post Reply