Vurderer sal av CX'en min

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

Eg pådrog meg ein CX tidlegare i sommar.
Veldig god bil, men nokre irriterande småting som må fiksast kombinert med (forhåpentlegvis ikkje altfor alvorlege) helseproblem gjer at eg lurer på om det er best å la bilen gå vidare. Det dreier seg om ein hydraulikklekkasje og sannsynlegvis utett varmeapparatregister. Her er tidlegare eigar si annonse: http://phpbblazzaroni.webcomputing.no/v ... f=7&t=5068 Det meste står der.
Sjølv ga eg 15000,- for bilen og det hadde vore kjekt å sleppe å gå i tap. Reknar med det er fri omregistrering, er der ikkje ein regel på det om ein omregistrerer på nytt innan ein viss periode?

Eg har kjøpt nye akkumulatorkuler til heile bilen og foreløpig skifta dei to til framhjula.
Dynamoen vart og fornya ved same anledning.

Veldig synd å måtte la bilen gå, men eg veit ærleg talt ikkje om eg har anna å gjere no.
Erling Brendefur
Primajor
Posts: 160
Joined: Sat 13 Aug, 2005 00:22

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by Primajor »

Du har PM
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

Sidan eg er litt sprø trur eg at eg satsar på å prøve å fikse bilen langsmed og ha han sjølv! :D
Erling Brendefur
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by hl »

radovan wrote:Sidan eg er litt sprø trur eg at eg satsar på å prøve å fikse bilen langsmed og ha han sjølv! :D
Ser du byrjar få rette innstillingen til CX. :D
(Seier ein som i løpet av siste tvo månadane har skifta eksospotte, bakråme, alle røyrer bak, og hatt av toppen tvo gonger. :mrgreen: )
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

hl wrote:
radovan wrote:Sidan eg er litt sprø trur eg at eg satsar på å prøve å fikse bilen langsmed og ha han sjølv! :D
Ser du byrjar få rette innstillingen til CX. :D
Skal ikkje sjå bort frå at du har ein finger med i spelet der sjølv... :mrgreen:
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

Har fått på nye bremse- og akkumulatorkuler. Skal sjå om eg får tetta hydraulikken og.
MEN, før eller seinare kjem eg nok til å legge bilen ut for sal.
Får ikkje heilt godkjensla for han, same kor teit det er - for bilen er god, sikkert mykje betre enn dei fleste eg har sett på finn siste åra. Vi fekk ein litt skeiv start og det er vanskeleg å ta det inn. :(

Det som er det verste er at kona nektar å ha noko med bilen å gjere og sjølv om det er ho som er teit er det bilen som må gå til sjuande og sist.

Eg kjem til å legge bilen ut for omtrent 25000,- om og når eg kjem så langt. Gjenstår litt mekking enno for å bli ferdig.
CX-forumet vil sjølvsagt kvalifisere for ein god rabatt i høve til den prisen.
Erling Brendefur
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by jonsto »

radovan wrote:
Det som er det verste er at kona nektar å ha noko med bilen å gjere og sjølv om det er ho som er teit er det bilen som må gå til sjuande og sist.
Akk ja, det finnes dessverre flere slike. :-( Heldigvis har ikke min kone noe valg om hun ikke vil kjøpe seg bil selv og stå for alt vedlikehold av den. ;-)
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by mads »

jonsto wrote:Akk ja, det finnes dessverre flere slike. :-(
Koner eller biler? Som vanlig tenkte jeg på det siste; litt sliten bil med usikker skjebne altså. Mange slike, dessverre..
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

Køyrde ein tur med CX'en før i dag, og steike for ein god bil det er. Men han må bort. I morgon er det planen å få tatt bilete til annonse og så er det vips ut på finn. Så om det er nokon her som vil ha fem meter med (i praksis) rustfri dieselveteran til redusert pris er det berre å slenge seg på.
Reknar med denne godbiten går på dagen, høhø. :D
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

Sølvpilen vann seg meir og meir, den. Kjempegod skyss. Kona er til og med glidd over i eit slags likegyldig limbo og køyrer han av og til. :o

Dessverre er ikkje helsa mi noko betre og eg veit ikkje heilt kva anna eg kan gjere no enn å selje. Det blir ikkje tid eller høve til å drive med hobbybil lenger og i verste fall endar bilen opp parkert utandørs utan skilt på ubestemt tid, sannsynlegvis leeenge. og det er vel slikt som endar i delebil eller skroten tilslutt.

Sølvpilen er eit heilt år på overtid med PKK, sjølv om skilta står på enno. Har fiksa diverse, så det skulle ikkje vere mykje som gjenstår før godkjenning. Han er i dagleg bruk her i bygda, så det er ein fullt fungerande bil.


Det kjem nok annonse på finn snart, men ville gje forumet eit hint om stoda først. Prisen er omtrent som før...
Erling Brendefur
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by jonsto »

Om du nå skulle begå den dumhet å selge den ( :P :P ) så har jeg en kjenning som skulle hatt seg en diesel Break.
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

Du får tipse han. ;)
Erling Brendefur
Primajor
Posts: 160
Joined: Sat 13 Aug, 2005 00:22

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by Primajor »

Mener du mneg Jon..? :D
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by jonsto »

Nei.
Primajor
Posts: 160
Joined: Sat 13 Aug, 2005 00:22

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by Primajor »

Så jeg henter først den du vet om når jeg kan, og prøver meg med den :D :D :D
Post Reply