Vurderer sal av CX'en min

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

Same for meg kven som kjøper, berre det er ein som vil ta vare på bilen. :)
Men det er ikkje kø her akkurat no, så eg reknar med det blir finn.no ein dag.
Erling Brendefur
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by rundgren »

Hadde vært fint med bilder. Lenka til opprinnelig annonse virker ikke, så da er det totalt litt tynt med informasjon å basere seg på.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

Pokker, var ikkje klar over at den ikkje fungerte lenger. Synd, for der var alt ein trengde.

Skal sjå om eg får fiksa nokre bilete.
Erling Brendefur
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by rundgren »

radovan wrote:Pokker, var ikkje klar over at den ikkje fungerte lenger. Synd, for der var alt ein trengde.

Skal sjå om eg får fiksa nokre bilete.
Tror det er tingen. Sjøl om målgruppa er entusiaster som vet hvordan en CX Break ser ut, er det essensielt med gode bilder for å få solgt til god pris.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

Det er ikkje plagsam stor pågang.... :(
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

Er det prisen eller er det andre ting som gjer at bilen ikkje er interessant? Eg er litt forundra over at det er såpass lite respons?
Erling Brendefur
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by rundgren »

radovan wrote:Er det prisen eller er det andre ting som gjer at bilen ikkje er interessant? Eg er litt forundra over at det er såpass lite respons?
Noen mulig relevante parametre:
* Litt stiv pris (i forhold til tilstand og at det er varebil uten turbomotor)
* Bilder som ikke viser bilen fra sin beste side (snø og rustne stålfelger trekker mye ned.)
* Muligens for mye fokus på negative sider i annonsetekst og forumtråder?

Og så er jo ikke CX i mindre glamorøse utgaver og tilstander lett å selge i Norge generelt.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

Varebil er det jo ikkje, men det er kanskje ikkje den mest jublande teksten. Hadde eit inntrykk av at kjøpegruppa for denne bilen ville vere folk som sette pris på seriøsitet og nøktern opplysningsiver. :)
Og eg tenkte det var folk som såg forbi dårleg lakk og slike overflategreier og som sette pris på ein sunn grunnkonstruksjon og mange nye deler. Det var slikt eg såg etter då eg kjøpte.
Eg er jo litt rar, for eg ville helst ha ein utan turbo. Gamle bilar bør ikkje ha for mykje som må reparerast. Det er nok å skru på på ein CX. :lol:
Men det kan jo hende det ikkje er så mange potensielle kjøparar som eg trudde, for det er ikkje sikkert at andre synest det same som meg.

Når det gjeld pris har eg skrive at eg vurderer alle bud. Dvs at prisen eg har sett ikkje er å rekne som anna enn ein peikepinne. Likevel har eg ikkje motteke eitt einaste bud. Det er mest det at det er totalt tyst som undrar meg. Alternativet er at eg tek skilta av bilen og tek ting som det kjem etterkvart, men slikt er litt skummelt sidan ein aldri veit kor mange tiår det går før ein får tid.
Erling Brendefur
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by rundgren »

radovan wrote:Varebil er det jo ikkje, men det er kanskje ikkje den mest jublande teksten. Hadde eit inntrykk av at kjøpegruppa for denne bilen ville vere folk som sette pris på seriøsitet og nøktern opplysningsiver. :)
Beklager! Hjernefis, som det heter på engelsk - mente stasjonsvogn.
Tror også egentlig at kjøpegruppa setter pris på nøktern beskrivelse, så det er vel ikke det alvorligste punktet. Men det som _alle_ lar seg påvirke av når man er potensiell kjøper av en bil av ikke-rasjonelle grunner, er gode bilder. Sjøl etter å ha kikka på mange tusen bil-annonser, så er det de med gode bilder som fenger. Og de som fenger vender man tilbake til. Og snakker med kjentfolk om, og drar for å se på - og vips har man kjøpt ;-)
Og selv om du skriver at bilen har lite rust, så gir ikke bilde av nedsnødd bil med forferdelig rustne stålfelger det inntrykket.
Er CX-kompetente målgruppa, så kan det være en ide å dokumentere påstanden om lite rust med å ta bilde av de vanlige stedene (jekkfester/kanaler, hjulkasser bak, batterikasse o.s.v. - finn en kjøpeguide på nett eller noe og ta utgangspunkt i den) - for å vise at det _ikke_ er rust der. Har kjøpt CX selv, av eier som ikke visste bedre og ikke hadde sett rust. Ser jeg en annonse der de "riktige" stedene er dokumentert å ikke ha rust, sier det til meg at eier kjenner modellen og eksemplaret godt, og at påstanden om lite rust derfor er troverdig.
radovan wrote: Og eg tenkte det var folk som såg forbi dårleg lakk og slike overflategreier og som sette pris på ein sunn grunnkonstruksjon og mange nye deler. Det var slikt eg såg etter då eg kjøpte.
Eg er jo litt rar, for eg ville helst ha ein utan turbo. Gamle bilar bør ikkje ha for mykje som må reparerast. Det er nok å skru på på ein CX. :lol:
Men det kan jo hende det ikkje er så mange potensielle kjøparar som eg trudde, for det er ikkje sikkert at andre synest det same som meg.
Jeg deler nok ikke helt smaken, men du er vel ikke den første jeg treffer som liker Break og sugediesel heller - selv om det jeg tenkte på var at inntrykket jeg har fått er at mange helst vil ha TRD. Det fundamentale er kanskje viktigst - men drømmer man om presentabel _og_ velfungerende bil er jo lakk ofte dyrere enn det meste annet utenom rustreparasjon(?) Foretrekker nok personlig hydraulikk-problemer, svingarmslagre og sliten clutch (for eksempel) framfor lakkeringsjobb.
radovan wrote: Når det gjeld pris har eg skrive at eg vurderer alle bud. Dvs at prisen eg har sett ikkje er å rekne som anna enn ein peikepinne. Likevel har eg ikkje motteke eitt einaste bud. Det er mest det at det er totalt tyst som undrar meg. Alternativet er at eg tek skilta av bilen og tek ting som det kjem etterkvart, men slikt er litt skummelt sidan ein aldri veit kor mange tiår det går før ein får tid.
Jaaa. Null interesse er litt overraskende. Men har vært en liten stim av CX til salgs i vinter - det kan være en del av problemet? Kan hende folk lar være å by hvis utgangspris er mye høyere enn det de kan tenke seg å gi..

En annen detalj:
Så rundt tall som km-stand synes jeg ser rart ut/er mistenkelig - fremstår som om man ikke vet eller mistenker juks. Oppgi heller nøyaktig km-stand.

De største fordelene ved bilen virker å være at det er serie1, relativt god teknisk, og forhåpentligvis lite rust. Det kan være en ide å starte annonsen med litt tekst om dette fremfor å gå rett på sak med at PKK mangler.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by rundgren »

radovan wrote: Når det gjeld pris har eg skrive at eg vurderer alle bud. Dvs at prisen eg har sett ikkje er å rekne som anna enn ein peikepinne. Likevel har eg ikkje motteke eitt einaste bud. Det er mest det at det er totalt tyst som undrar meg. Alternativet er at eg tek skilta av bilen og tek ting som det kjem etterkvart, men slikt er litt skummelt sidan ein aldri veit kor mange tiår det går før ein får tid.
Pris er jo veldig, veldig vanskelig. Og jeg som egentlig ikke har lyst på denne bilen selv om den går billig, er kanskje feil person å uttale meg. Men: Uten PKK og bedre lakk tror jeg du må ganske mye ned i pris. Kanskje under halvparten. Hvis en potensiell kjøper deler den vurderinga, kan det hende han ikke byr fordi avstanden er for stor (selv om du skriver det du skriver.)
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by rundgren »

Nå ble det mye etter _min_ smak og hva _jeg_ liker ved en CX, og foretrekker å se i en annonse for CX. Og som sagt er jeg ikke egentlig Break/sugediesel-typen heller, og har biler nok fra før.
Derfor er jeg nok mer kritisk til bilen enn mange andre vil være. Du får "sile" og bry deg om det som gir mening for deg, og ignorere resten :-)
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

rundgren: Du skal jo iallfall ha takk for grundig synsing. :D

Har endra km no.

Litt av grunnen til at det ikkje er bilete av jekkfeste og slikt er at eg er bortskjemt med ein lite rusta bil og ikkje veit heilt kvar det er vanleg på desse bilane. Luksusproblem. :P
Det er vinter her og ikkje lett å ta bilete utan snø/is, men eg får prøve å ta nokre nye.

Når det gjeld annonsetekst har eg nok prøvd å lage noko eg sjølv ville sett pris på, sakleg info om dette og hint og minst mogeleg CAPS LOCK DETTE ER DEN BESTE RUSTFRIE SAMLEOBJEKT STRØKEN!!!!!!!!

Bruktbilhandel er vanskeleg og sjølv om seljaren ofte blir sett på som skurkeaktig per definisjon må eg seie at eg har vore borti ein del svinepelsar i andre enden av handelen og.
Så istadenfor å få mange interesserte på kroken og så ende opp med ein hersens kranglefant som hevdar alt mogeleg for å få ned prisen synest eg det er betre å underselje bilen og sleppe å ha ein dritfyr kalle deg løgnar fordi bilen ikkje er gratis og laga av gull.

Derfor prøvar eg å få alle fakta på bordet, både det gode og det mindre gode. :)
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Vurderer sal av CX'en min

Post by radovan »

No er det alvor. Har kjøpt ny arbeidsbil og Sølvpilen må seljast. Bilen er omtrent som før, ikkje PKK, men brukt i skjul no og då. Så han er ikkje så aller verst. Ein del småting å fikse, eg reknar det som småting iallfall, men det tek litt tid.

10000,- eller bud. Annonse på Finn når eg kjem så langt.
Erling Brendefur
Post Reply