85 mod Cx 2.5 Gti tilsalgs. Skinn. Vurderes solgt.

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: 85 mod Cx 2.5 Gti tilsalgs. Skinn. Vurderes solgt.

Post by citro1cx »

kanskje en liten indikasjon på prisleiet fra broderlandet i øst: http://www.blocket.se/stockholm/Citroen ... m?ca=3&w=3
Litt over middels interessert i Citroën cx!
KjetilE
Posts: 9
Joined: Sat 05 Apr, 2014 17:51

Re: 85 mod Cx 2.5 Gti tilsalgs. Skinn. Vurderes solgt.

Post by KjetilE »

Grunnen til at jeg la den ut her på forumet er at jeg ville selge den til noen som har peiling på denne biltypen, og som har tid og plass og kunnskap til å få den i bedre stand. Derfor selges den billig. Har aldri regnet med å få 30-60 000 for den. Den selges som den står. Jeg selger ikke en bil som man kan ta ut på veien med en gang, det var aldri meningen. Jeg bare forklarer hvordan bilen er. Den har stått i garage stort sett siden den var ny, når den ikke var i bruk. Min onkel eide den tidligere. Derfor lite rust. Og ja, dette er et kupp for den rette personen, det mener jeg. Her får man en fin bil, som kan bli veldig bra med litt innsats. Den er milevis bedre enn de bilene jeg har sett tilsalgs for 6-10 000 kr de siste årene. Jeg trenger ikke selge den. Bare tenkte at noen her inne var interessert. Ingen tvinger dere til å kjøpe. Skal vaske den og ta noen flere bilder.
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Re: 85 mod Cx 2.5 Gti tilsalgs. Skinn. Vurderes solgt.

Post by RolandM »

KjetilE wrote: Den er milevis bedre enn de bilene jeg har sett tilsalgs for 6-10 000 kr de siste årene. Jeg trenger ikke selge den. Bare tenkte at noen her inne var interessert. Ingen tvinger dere til å kjøpe. Skal vaske den og ta noen flere bilder.
Jeg tror ikke du skal ta tilbakemeldingene her inne som noe annet enn velmenende råd om hvordan du kan få solgt bilen din og få det den faktisk er verd. 8) Men det er klart, utgangspunktet ditt for hvor mye arbeid du vil legge i dette er kanskje et annet enn for dem som sysler med slike biler ellers også.

Det er jo bra at denne bilen "dukker opp" igjen - når jeg tenker meg om så hørte jeg sannsynligvis om den under Citroenlandstreffet i Bergen i 2009.
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: 85 mod Cx 2.5 Gti tilsalgs. Skinn. Vurderes solgt.

Post by citro1cx »

RolandM wrote:
KjetilE wrote:

Jeg tror ikke du skal ta tilbakemeldingene her inne som noe annet enn velmenende råd om hvordan du kan få solgt bilen din og få det den faktisk er verd.
enig i dette. Hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg mer enn gjerne stukket innom og tatt en sjekk på den, og håper derfor at noen fra CX miljøet kan stikke seg en tur innom å ta en sjekk sammen med selger.
Litt over middels interessert i Citroën cx!
KjetilE
Posts: 9
Joined: Sat 05 Apr, 2014 17:51

Re: 85 mod Cx 2.5 Gti tilsalgs. Skinn. Vurderes solgt.

Post by KjetilE »

IMG_20140510_135133.jpg
IMG_20140510_135133.jpg (248.44 KiB) Viewed 2468 times
Da er bilen på vei østover. Den ble solgt altfor billig, men håper kjøper blir fornøyd med den.
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: 85 mod Cx 2.5 Gti tilsalgs. Skinn. Vurderes solgt.

Post by rundgren »

Hyggelig at den har fått et godt hjem!
Er det noen her inne så håper jeg de sier fra og viser oss litt bilder når den kommer på veien.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
Post Reply