Cx 22 TRS VIP [solgt]

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Cx 22 TRS VIP [solgt]

Post by jonsto »

Ragnhild Marie Høgseth skal selge sin CX 22 TRS VIP. Bilen er meget bra og går som en klokke. Kjørte den fra Surnadal til Misvær. Noen små tekniske ting er det, men ingenting stort. Jeg sveiset opp rusten i venstre innerskjerm, men gulvet bør sjekkes snarest. Bilen var med på landstreffet i 2012 i Mo i Rana, og siden er den lite kjørt.
Prisen tør jeg ikke si enda. Kommer tilbake til det. Legger inn dette for at dere skal få se på noen bilder og begynne å ønske, :-)

Image
Image
Image
Image
Image

Flere bilder finner dere på http://cx.zapto.org/gallery/Ragnhilds-CX-22-TRS?page=1
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: Cx 22 TRS VIP

Post by citro1cx »

hvordan er det med rust på denne da? ser det er noe nederst på dørbladet
Litt over middels interessert i Citroën cx!
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Cx 22 TRS VIP

Post by jonsto »

citro1cx wrote:hvordan er det med rust på denne da? ser det er noe nederst på dørbladet
Jeg tok høyre innerskjerm bak og litt til for et par år siden. Men det er vel noe i gulvet som må taes hånd om. Dørene husker jeg ikke, men de kan jo skiftes.
tdbugge
Posts: 634
Joined: Fri 04 Jun, 2004 20:39
Location: Ålesund
Contact:

Re: Cx 22 TRS VIP

Post by tdbugge »

jonsto wrote:
citro1cx wrote:hvordan er det med rust på denne da? ser det er noe nederst på dørbladet
Jeg tok høyre innerskjerm bak og litt til for et par år siden. Men det er vel noe i gulvet som må taes hånd om. Dørene husker jeg ikke, men de kan jo skiftes.
Ser jo flott ut denne da...er det den Per Olav ble tipset om?
Tommy D.Bugge
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Cx 22 TRS VIP

Post by jonsto »

Jepp Tommy, det er det.
Post Reply