NordlandsCX

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
xm4617
Posts: 14
Joined: Wed 08 Sep, 2010 14:54

NordlandsCX

Post by xm4617 »

Denne har vel vært noe hvis en har hatt ledig plass. Har lett men ikke funnet noe om den på dette forumet.
http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... ry=delebil
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: NordlandsCX

Post by jonsto »

Jeg har snakket med eieren. Han har hatt mange CXer. Skjalg i Mo i Rana visste av bilen. Problemet er vel at den har stått en del år og kan være spennende å kjøre for egen maskin. Bør i så fall ha med seg følgebil.
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: NordlandsCX

Post by mads »

Jeg kjenner ikke hverken bilene eller vedkommende selv, men har over lang tid sett og hørt positive ting derfra. Dette ville jeg tro er en god anledning til å få bil med veldig lite rust. Og i hvert fall ikke i soltaket - det er der nemlig ikke. Heldigvis om noen spør meg :)
tdbugge
Posts: 634
Joined: Fri 04 Jun, 2004 20:39
Location: Ålesund
Contact:

Re: NordlandsCX

Post by tdbugge »

jonsto wrote:Jeg har snakket med eieren. Han har hatt mange CXer. Skjalg i Mo i Rana visste av bilen. Problemet er vel at den har stått en del år og kan være spennende å kjøre for egen maskin. Bør i så fall ha med seg følgebil.
Hva sa eiger Jon? Tilstanden?
Tommy D.Bugge
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: NordlandsCX

Post by jonsto »

Var vel i fjor høst jeg snakket med ham. Han sa vel i korte trekk det samme som det som står i annonsen. At han mente bilen var ganske bra men at den hadde stått en del år. Var ikke vinterdekk (Det var på tidlig høst jeg snakket med ham).
Men det er nå alltid slik at det er øynene som ser som avgjør. En bra bil i noens øyne kan se ut som en skrothaug i andres øyne. Så å reise for å se på bil uten å ha muligheten for å reise tilbake uten at det blir handel er ikke særlig lurt.
Post Reply