CX GIS BORT I BERGEN MOT ÅRSAVGIFTEN

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
Vidar
Posts: 76
Joined: Wed 11 Sep, 2013 22:36
Location: Stavanger

CX GIS BORT I BERGEN MOT ÅRSAVGIFTEN

Post by Vidar »

Vi gir opp vår CX turbo2 1988 modell. Bilen har vært i drift frem til mai 2016. Dessverre fikk vi den ikke godkjent ved EU-kontrollen i mai i fjor. Bemerkningen var at bakrammen var for rusten. Siden har jeg hatt som plan å reparere bilen, men er kommet til at jeg ikke har tilstrekkelig energi. Bilen er i god teknisk stand og kjørbar, men dessverre ikke vakker. Lakken er ikke god og vi har hatt en liten brann i kabinen som har skadet setene noe. Jeg har skiftet trekk på et forsete, og har hatt som plan å skifte baksetet med rygg. Siste reparasjoner er bærekuler på begge sider foran og ny bensintank. Døren til bagasjerommet er skiftet, men dessverre fikk jeg ikke original dør med turbo II 's typiske stil. Bilen ser derfor ikke ut som en Turbo II. Men bilen er fantastisk å kjøre med turboens spesielle akselerasjon. Skiltene er innlevert, men for sent til å unngå årsavgiften. Bilen kan gis bort mot at årsavgiften på kr 2800 betales. Bilen står i Meland kommune utenfor Bergen. Interesserte kan ringe på 917 57 004, eller sende mail til bvdale@broadpark.no
Bjørn Vidar Dale
Vidar
Posts: 76
Joined: Wed 11 Sep, 2013 22:36
Location: Stavanger

Re: CX GIS BORT I BERGEN MOT ÅRSAVGIFTEN

Post by Vidar »

Vet ikke om denne saken er ferdig. Bilen ble solgt til Harald, men han fikk ikke kjørt den til Østlandet og ga den videre til Cato. Spent på fortsettelsen.
Post Reply