CX - helst diesel ønskes kjøpt

Her kan du finne annonser fra folk som ønsker å kjøpe CX

Moderator: moderator

Post Reply
StaaleB
Posts: 151
Joined: Wed 02 Mar, 2005 15:25
Location: Oslo

CX - helst diesel ønskes kjøpt

Post by StaaleB »

*** Har kjøpt! :D ***

Loddet er halvveis kastet - Saaben er solgt til annen bruker på forumet her for å kunne brukes uhemmet i saltbad og slaps (gjett hvem :) ) og jeg er klar for omskoleringen fra svensk stridsvogn str. small til fransk komfort...
Har sett på flere eksemplarer med/uten skilter og/eller uten godkjenning med varierende evne til framdrift, dog med lite rust, så bil blir det nok.
Det jeg imidlertid ønsker å sjekke først, før jeg eventuelt kaster meg over noen av disse, er om det er noen som har et godkjent eks med skiltene på og som kan rulle helt hjem uten for mye prosjektpreg sånn helt i starten....lettere å lære av ting som går i stykker enn ting som er i stykker...

Helst diesel men alt som er godkjent med skilter og avgifter ajour er interessant. Må ikke se ut som et takras, ettersom deler av familien er kritiske til dette plutselige byttet av bilmerke, men jeg er ikke veldig kresen...

Prisklasse 5-10 lapper avhengig av tilstand.
Send meg en PM eller ring.

Mvh Ståle Bekkelien
91635098
Last edited by StaaleB on Wed 07 Sep, 2005 09:46, edited 1 time in total.
steinarsv
Posts: 451
Joined: Fri 07 Nov, 2003 19:37
Location: Eidsvoll
Contact:

Post by steinarsv »

Jaggu stjal du ikke tråden min :(

Men sikkert biler nok til at vi finner en hver :)
1988 CX TRI (endelig stasjonsvogn) - AUT ABS AC
StaaleB
Posts: 151
Joined: Wed 02 Mar, 2005 15:25
Location: Oslo

Post by StaaleB »

steinarsv wrote:Jaggu stjal du ikke tråden min :(

Men sikkert biler nok til at vi finner en hver :)
Jeg rappet ikke tråden din, jeg laget min egen! 8)
Det var ikke meningen å overskygge din dieselbreakønskeskjøptannonse, dessuten så skriver jeg jo at jeg er interessert i bensinutgaver også... :?


Jeg har bestemt inntrykk av at det ikke er mangelen på biler som skal stoppe oss, nei...

Sender du et svar til din egen tråd, så havner den øverst igjen! :)
Post Reply