CX 22 RS

Her kan du finne annonser fra folk som ønsker å kjøpe CX

Moderator: moderator

Post Reply
Håvard
Posts: 39
Joined: Tue 15 Jun, 2004 18:08
Location: Stord, Sunnhordland

CX 22 RS

Post by Håvard »

Då min CX TRS ser direkte fæl ut grunna rust og lakkflassing, ser eg meg naudd til å kjøpe ein ny CX. Bilen eg har no, fungerer heilt OK, så det er i det store og det heile skalet eg treng. Eg har lagt mykje peng i deler til denne bilen den siste tida. Eg ynskjer difor ein ny bil der eg kan bruke alle desse delene eg har kjøpt inn til TRS-en. Eg treng også ein break, då det ikkje er praktisk med ein stor hund i baksetet på ein berline. Eg går ut i frå at det er einaste 22 RS-en som har identisk drivverk som TRS-en?

Bilen må vere billigast mogleg, men han må vere EU-godkjent i omlag eit år til. Helst ikkje kosmetiske skader, då eg er mektig lei av dette for ei stund framover. Rust er eg også lei av, så eg kan klare meg utan så alt for mykje av dette. Det er ikkje eit restaureringsobjekt eg er ute etter, ei heller eit prakteksemplar.

Så skulle du ha ein bil som passar mine kriterium, vennlegst ta kontakt!

Vennleg helsing
Håvard
s.bjelke
Posts: 932
Joined: Tue 24 Feb, 2004 20:33
Location: Oslo

Post by s.bjelke »

Hæ?

22 motoren finnes vel ikke i break.... :?

Hva for deler har du satt på bilen? Kan jo hende det er overførbart til andre modeller.
Håvard
Posts: 39
Joined: Tue 15 Jun, 2004 18:08
Location: Stord, Sunnhordland

Post by Håvard »

22 motoren finnes vel ikke i break.... Confused
Det er godt mogleg at han ikkje gjer, at det berre er noko eg har trudd. :oops:

Uansett, når eg tenkjer meg om, så har eg vel ikkje kjøp så alt for mange delene til akkurat 22-motoren. Men girkassa er overhalt, så den bør passe. Bremseklossar og bremseskiver framme er nett skifta, så det bør passe. Girkassefeste er nytt, det bør passe. Så har eg vel skifta og overhalt mykje deler som er universale.

I så tilfelle om eg kan øverføre desse delane, så kunne jo ein diesel som er snill på drivstoffet vore aktuelt.
trymgreg
Posts: 1036
Joined: Thu 13 Nov, 2003 16:03
Location: Bodø

Post by trymgreg »

22 motoren ble også levert i Break'n. Den heter 22 RS. Sikkert mulig å finne en slik.

mvh
Trym
-06 C5 1,6 HDI Break
-85 CX 25 TRD Turbo Break RIP
-86 CX 25 Prestige aut. RIP
-88 CX 25 TRD T2 Break - delebil RIP


http://cx.zapto.org/gallery/86CXPrestige
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Nå mister Bjelke er du fullstendig på bærtur igjen. :wink:
Break med 22 motor heter som Håvard sier CX22 RS. Eller TGE!
Har mange på "stallen", og har også hogd en par.
Mvh
Håvard
Posts: 39
Joined: Tue 15 Jun, 2004 18:08
Location: Stord, Sunnhordland

Post by Håvard »

Jonsto: E-post sendt.

Men er det slik at eg kan bruke delene eg har på td. ein diesel, kanskje ein TD?
s.bjelke
Posts: 932
Joined: Tue 24 Feb, 2004 20:33
Location: Oslo

Post by s.bjelke »

jonsto wrote:Nå mister Bjelke er du fullstendig på bærtur igjen. :wink:
Break med 22 motor heter som Håvard sier CX22 RS. Eller TGE!
Har mange på "stallen", og har også hogd en par.
Mvh
Ah, så det er det en TGE er.... :lol:
Trodde det bare var en modellvariasjon fra TRI. :wink: :oops:
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Trodde det bare var en modellvariasjon fra TRI.
TGI er en noe enklere TRI prod 90 og 91. TGE er en TGI med 22 motor. TGD er med diesel. :wink: :D
For ordens skyld, har både TGE ogTGI, men det skjønnte du sikkert. :wink:
Mvh
dagmatti
Moderator
Posts: 1700
Joined: Mon 22 Dec, 2003 15:34
Location: Oslo
Contact:

Post by dagmatti »

Hei!

Ja, 22RS er en meget ok bil, og bensinforbruket forbauset meg alltid (lavt!). Hadde det ikke vært for at min nå er i Gambia kunne du kjøpt den; knapt rust, og ganske fin i lakken:

Image


Men 20RE er nok omtrent samme bilen, misstenker at foruten dysene i forgasseren er det bare veivakslingen (litt lengre slaglengde og derfor noe høyere kompresjon) som er forskjellen. :D



-mattis
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

denne var til salgs i Oslo for noen uker siden. Vet ikke om det fortsatt er tilsalgs.

viewtopic.php?t=2084
Litt over middels interessert i Citroën cx!
Håvard
Posts: 39
Joined: Tue 15 Jun, 2004 18:08
Location: Stord, Sunnhordland

Post by Håvard »

Takkar for svar! Det kunne einaste vore greitt å vite kva andre modellar eg kunne ha gått for, der eg kan bruke dekka, komplett eksosanlegg, girkasse, radiator og girkassefeste frå TRS-en? Er det nokon som kunne ha gjeve meg eit svar på dette?
dagmatti
Moderator
Posts: 1700
Joined: Mon 22 Dec, 2003 15:34
Location: Oslo
Contact:

Post by dagmatti »

Hei,

20RE, 22RS, TGE, og CX Reflex stasjonsvogn bruker det samme. Andre her kan sikkert komme med flere. Reflexen vi hadde hadde bare 4 gir, og radiatoren var bare halvparten så bred, men resten var det samme.


-mattis
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

Håvard wrote:Takkar for svar! Det kunne einaste vore greitt å vite kva andre modellar eg kunne ha gått for, der eg kan bruke dekka, komplett eksosanlegg, girkasse, radiator og girkassefeste frå TRS-en? Er det nokon som kunne ha gjeve meg eit svar på dette?
for å være på den helt sikre siden kan det være lurt å sjekke dele nr på de aktuelle delene. Er det samme dele nr. passer delene.

Dele nr. kan du finne på de stedene de selger CX deler, altså ikke på Citroenforhandler (....eller det kan jo hende at noen av dem ennå ikke har pælma alt på fyllinga). På min www side finner noen linker til delesalg for CX.

Ellers kan du ta en titt på den orginale delekatalogen for cx serie 2, der finner du variasjonene på de forskjellige modellene. den kan lastes ned i PDF format her: http://www.citdoks.de/anleitung.php?cr_id=316
Litt over middels interessert i Citroën cx!
Post Reply