CX ønskes

Her kan du finne annonser fra folk som ønsker å kjøpe CX

Moderator: moderator

Post Reply
took
Posts: 27
Joined: Tue 22 Aug, 2006 10:28
Location: Oslo

CX ønskes

Post by took »

Abstinensen er blitt for stor. 4 år siden sist jeg hadde cx, så tiden er inne for en ny...

Er på utkikk etter en grei bruks cx. Primært berline, men alt av interesse. Bør være kjørbar, helst med skilter og ikke svært store reparasjoner forestående. Helst ikke rust i ramme, kanaler dørk etc, men noe i dører/bagasjelokk gjør ikke all verden.

Egentlig er jeg åpen for det meste, så hør fra dere hvis dere har en tilsalgs..
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: CX ønskes

Post by mads »

took wrote:Abstinensen er blitt for stor. 4 år siden sist jeg hadde cx, så tiden er inne for en ny...

Er på utkikk etter en grei bruks cx.
Vettet pleier å komme sigende.. Et godt tegn! ;-)

CX'er er å få kjøpt og allr CX'er er bruks-CX'er i mine øyne. Det som er viktig ikke å blande er bruk og forbruk i betydningen "bruke opp". CX er skal brukes, men de skal ikke brukes opp, spises av stålorm og ende på dynga.

Ikke alle trenger å bones hver gang de er ute på tur så skaff deg en passende CX, bruk den med glede og sørg for at den ikke dør. Ellers kommer styggen og tar deg - kanskje med hjelp fra CXmafiaen i Danmark :shock:
took
Posts: 27
Joined: Tue 22 Aug, 2006 10:28
Location: Oslo

Post by took »

Har ingen planer om å "bruke opp" en cx nei. Går vel mer i retningen rullende renovering. Men jeg er sugen på kjøre cx nå, så derfor er jeg på utkikk etter et rimelig, men kjørbart utgangspunkt som jeg ikke behøver å skru meg ihjel på før jeg kan bruke den.
Torstein
Posts: 9
Joined: Tue 04 Nov, 2003 14:46
Location: Oslo

Serie 1 CX Athena

Post by Torstein »

Hei!
Jeg har en svart 1982 CX Athena med blått interiør som jeg med tungt hjerte vurderer å selge pga tidsmangel.

Den er i ganske god teknisk stand og lite rust til alderen, men har en kollisjonsskade foran. Alt fungerer, den er hel og kjørbar og i tilnærmet daglig bruk, men fronten er trykket litt inn. Må bytte panser, støtfanger og tverrbjelke foran i mottorrommet for å bli pen igjen (kan skaffes). Det er også noe småplukk rundtomkring og førerdøren bør etterhvert skiftes (følger med pent brukt dør).
Deilig å kjøre, har fått godt stell siden ny og blitt jevnlig oljebehandlet de siste årene. Kjent historie.

Har mest lyst til å beholde og sette istand selv, men har bare ikke tid nå og håper noen andre kan ta hånd om henne.
Ta kontakt hvis det kan være av interesse.
THS
CX
koxvold
Posts: 189
Joined: Thu 06 Sep, 2007 09:56

Post by koxvold »

Gs 1220 Club 1973 "Cecilie"
Visa Gt 1983 "Vilde" (solgt)
Citroen HY 1975
Robert
Posts: 2444
Joined: Wed 12 Nov, 2003 10:48
Location: Oslo

Post by Robert »

koxvold wrote:
kom igjen a......
ok da

http://www.leboncoin.fr/vi/22283765.htm?ca=6_s
Un petit GS
Posts: 111
Joined: Mon 15 Jan, 2007 23:22
Location: Steinkjer
Contact:

Post by Un petit GS »

Ja, halvegs til en million den der :)

Går sørenmeg langt disse bilene!

H.SaX
Post Reply