En pen Break pour moi?

Her kan du finne annonser fra folk som ønsker å kjøpe CX

Moderator: moderator

Post Reply
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

En pen Break pour moi?

Post by RolandM »

Det har ingen bråhast, men på noe sikt (kort eller lang sikt avhenger av hva som dukker opp) ønsker jeg å anskaffe en CX Break (Citroenske Berliner har jeg nok av fra før; må variere litt....) med følgende karakteristika:

Helst serie I hvis mulig; evt. serie II hvor ikke støtfangerne er falmet fullstendig
Ikke Familiale
Helst 2,5 liter bensin eller turbodiesel
TRI eller tilsvarende utstyrnivå er en fordel
Så rustfri som man kan få den
Mekanisk i god stand, eller lett å sette i stand
Interiør i relativt god stand (normalt bruks-slitt førersete er greit, sprukne dørpaneler er ikke greit...)
Gjerne 5-girs manuell; automat kun aktuelt i god bruksstand og med full servicehistorikk
Kjørelengde vurderes relativt i forhold til teknisk beskaffenhet og forhistorie

Dette høres jo forferdelig kravstort ut når jeg leser gjennom listen, men til gjengjeld har jeg tid til å vente.

Og jeg har for ordens skyld tenkt å anskaffe garasje til vinteropphold.... :)
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
steinarsv
Posts: 451
Joined: Fri 07 Nov, 2003 19:37
Location: Eidsvoll
Contact:

Post by steinarsv »

viewtopic.php?t=3062


Fortsatt til salgs.....
1988 CX TRI (endelig stasjonsvogn) - AUT ABS AC
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Post by RolandM »

Jeg skrev at det hadde ingen bråhast, men så dukket det jo opp en grønn lekkerbisken... Så jeg er for tiden IKKE på jakt etter Break (kun etter nytt trekk til førersetet!). Bare sånn for ordens skyld. :wink:
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
Post Reply