break kjøpes

Her kan du finne annonser fra folk som ønsker å kjøpe CX

Moderator: moderator

Post Reply
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

break kjøpes

Post by citro1cx »

Ønsker tilbud på en "bruksbreak". Kan godt være TRI/TRD/TGI/TGD. Utstyrmessige krav: el vindu og sentrallås og gode seter. Så lenge bilen ser bra ut, og ikke har alt for mye rust/andre feil og er/kan lett EU godkjennes er den interessant. Pris blir man enig om.
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

vurderer break fortsatt :)
johanam
Posts: 31
Joined: Sun 07 Oct, 2007 22:30

Re: break kjøpes

Post by johanam »

Hei,
jeg har en bra TGI break, hvit med automat som går helt strøkent. Jeg har stort sett kjørt langturer ifm jobb. Ny i 1991, jeg er tredje eier. 180.000 km og nesten ikke rust. Ser meget hel og fin ut. Kun kosmetisk rust. Fin i ramme, gulv og jekkfester. Kun litt begynnede rundt tanklokk (ses ikke enda) og litt bakluke (ses heller ikke uten nærmere ettersyn).
Har stått stille i to år på gårdsplassen pga brann i ledninger ved batteriet. Det ble fikset og så stått uten skilt, men startet og kjørt litt rundt kvartalet (i mørket) fra tid til annen. Alle rør er byttet til kopper-nikkel og bærearmer bak er nye lager i med fettnippel.
Nytt eksosanlegg (må settes på), nye handbrekkwire og klosser (nettopp gjort) og holder på å bytte drivmansjetter fram. Tenkte EU-godkjenne og bruke den fremover (...min XM er nesten helt ferdig og har mangler mm som jg ikke orker mekke mer på... )

Men vis jeg får god pris ( 15.000), selger jeg den.

Mvh, Johan.
Post Reply