Break kjøpes

Her kan du finne annonser fra folk som ønsker å kjøpe CX

Moderator: moderator

Post Reply
Primajor
Posts: 160
Joined: Sat 13 Aug, 2005 00:22

Break kjøpes

Post by Primajor »

Jeg kjener godt en kar fra Østfold som er CX eier i mange år, og kjører kun CX. Hans break ble front kollidert og han tenker å kjøpe en annen fremfor å vente..og det blir sikkert billigere å kjøpe en annen break, og jeg er de heldige å kjøpe den..det blir spennende å ta noe nytt ikke prøvd før.
Ja, karen ønsker seg en god break, diesel eller bensin ikke så stor forskjell, men skal være i god stand, selvsagt minimalt med rust " akkurat som den jeg kjøpt ", og mest ivaretatt...kilometerstand er ikke stort tema...
Noen som har kaskje en break å sette trygt i gode hender...?
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: Break kjøpes

Post by gopp »

Klubben har en TGI for salg som er et godt utgangspunkt. Den er ikke rustfri, men langt bedre enn de fleste CXene der ute.
Gopp
-----------------
Har no' CX
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Re: Break kjøpes

Post by RolandM »

Jeg har en "ekstra" Break, sort 20RE, gått bare litt over 100 000, og vel så rustfri som en norsk Break kan bli bortsett fra litt kjeks i underkant av bakluke. Bittelitt småfiks for øvrig. Ikke registrert i påvente av nevnte småfiks, pga verkstedbasert storfiks på andre deler av flåten. Kan selges hvis prisen er grei, hvis ikke lar jeg den stå til jeg har tid til å gjøre den ferdig selv. Send PM hvis det er interessant. Står i Møre og Romsdal.
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
Post Reply