I have a dream!

Her kan du finne annonser fra folk som ønsker å kjøpe CX

Moderator: moderator

tdbugge
Posts: 634
Joined: Fri 04 Jun, 2004 20:39
Location: Ålesund
Contact:

Re: I have a dream!

Post by tdbugge »

radovan wrote:Meir enn ein gong har eg stått utanfor og sett på CX'ar på Stårheim. Det er nokre år sidan sist, riktignok. Heitte dei Pil Bil, eller noko i den duren? Synest å minnast at dei kalte seg noko slikt. Trudde ikkje dei hadde kompetanse på CX lenger, svigerfaren min kjøper Mitsubishi der. :lol:

Ja, eg har tenkt at det må bli ein Break på meg når den tid kjem. Treng plassen, og so blir jo bilen lang og komfortabel. Korleis er det med tilhengarvekt på ein slik? Har av og til hengar med når eg skal på tur og er bortskjemd med 3500kg lovleg vekt på Discoen.

Eg trur eg har mest lyst på ein serie 1, med badevektinstrument og slikt. Viss eg ikkje skal sjå etter skikkeleg Citroen kan eg likegodt vurdere andre bilar eg likar godt, eller er det å gå for langt?

Har sett ein som ligg til sals her på forumet, men det er for mange feil på den. Kjem an på kva eg kan få seljar til å fikse først. Har ikkje hastverk, men det er rart med det, når ein opnar døra på gløtt er det merkeleg kort fort ein bestemmer seg for at det må bli slik og vips - så sit ein der og har kjøpt. :roll:

Eg kjenner ikkje til bensinmotorane til Citroen, men har oppfatta at dei er tørste. Det virkar som dieselbilane er rimelegare i innkjøp, kvifor det? Dieselmotorane har jo eit godt rykte og eg har hatt to campingbilar (Peugeot og Fiat) som har motorar av denne typen. Har berre godt å seie om dei, rimeleg i drift, startar lett og ganske spreke i høve til spec.


Edit: Forøvrig er eg ikkje på fjesboka og kjem nok ikkje til å kome der heller. Håpar eg kjem fram til bilhandel ein gong for det. :)
Bernhard Piel heter Daglig leder for Stårheim Bilverksted er nesten oppvokst der da eg var med pappa i perioden 1977-1989 da han solgte biler for dei. Fikk mye opplæring av både Piel gutta og hans mekanikere når det gjaldt CX og hvordan hydraulikksystemet fungerte. Er selv oppvokst i Måløy og har selv hatt flere CX'er min far bor på N.Eid så er innom der av og til. Om du vil ha meg med på en vurdering av en CX så er det bare å ta kontakt. E-post: tdbugge@hotmail.com eller ring meg på 96504998
Tommy D.Bugge
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: I have a dream!

Post by radovan »

Det er jo heilt topp at det faktisk finnast folk i området som kan bistå med å sjekke rustvrak og hydrauliske katastrofer når det blir naudsynt. :D

Eg sjekkar finn og autodb jamnleg, men det er ingen inflasjon i bilar enno. :P
Erling Brendefur
tdbugge
Posts: 634
Joined: Fri 04 Jun, 2004 20:39
Location: Ålesund
Contact:

Re: I have a dream!

Post by tdbugge »

radovan wrote:Det er jo heilt topp at det faktisk finnast folk i området som kan bistå med å sjekke rustvrak og hydrauliske katastrofer når det blir naudsynt. :D

Eg sjekkar finn og autodb jamnleg, men det er ingen inflasjon i bilar enno. :P
Anbefaler deg en serie 2 Diesel Break....helst en som har vært jevnlig brukt fram til no.
Tommy D.Bugge
tdbugge
Posts: 634
Joined: Fri 04 Jun, 2004 20:39
Location: Ålesund
Contact:

Re: I have a dream!

Post by tdbugge »

Tommy D.Bugge
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: I have a dream!

Post by radovan »

For langt borte, dessverre. Har ikkje kapasitet til arbeidskrevjande bilkjøping. :(

Har god tid, heldigvis.
Erling Brendefur
tdbugge
Posts: 634
Joined: Fri 04 Jun, 2004 20:39
Location: Ålesund
Contact:

Re: I have a dream!

Post by tdbugge »

Her har du et flott eksemplar...på bildene i hvert fall. Men, lurer på hvordan den ser ut under?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41184057
Tommy D.Bugge
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: I have a dream!

Post by radovan »

I dag har eg mekka på gardsbilen min og det ser ut til at eg må ha meg ei anna rimeleg potet som kan ta over plikttenesta.

Håpar eg har bil nokre månader til, men sidan den eg har skal på PKK til hausten, reknar eg med å ta av skilta før den tid slik at eg får att halve årsavgifta.

Då opnar det seg med ein gong opp eit mykje meir realistisk scenario for å skaffe seg CX. Og viss det ikkje blir no, så går det nok ein del år til neste gong høvet byr seg.
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: I have a dream!

Post by radovan »

tdbugge wrote:Her har du et flott eksemplar...på bildene i hvert fall. Men, lurer på hvordan den ser ut under?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41184057
Dessverre for mykje arbeid. Har ikkje tid! :oops:
Erling Brendefur
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: I have a dream!

Post by pål »

Det holder (dessverre) ikke å levere inn skilta for å få tilbake halve årsavgifta. Bilen må leveres hugging før 1/7.
har masse Citroèn:-)
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: I have a dream!

Post by radovan »

Jøss, var sikker på at ein kunne få igjen litt på den måten, eg. :|
Erling Brendefur
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: I have a dream!

Post by pål »

Så lenge det har stått skilter på bilen 1/1 , så MÅ det betales årsavgift , for å slippe å betale , må bilen hugges før 20/3 (eller var det 15/3) er bilen fortsatt på vegen etter denne dato må årsavgiften innbetales i sin helhet , men om bilen hugges , kan du søke om å få tilbakebetalt halve .
har masse Citroèn:-)
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: I have a dream!

Post by radovan »

Då har eg sikkert blanda saman, for eg var sikker på at ved avskilting før 1. juli kunne ein få att halv årsavgift, pluss att ein kunne registrere ein bil frå og med same dato og sleppe med halve avgifta då og.

Elles har eg mekka meir og kan letta konstatere at ein del av bilproblema mine berre er drit i dieselsystemet. Då har eg litt betre tid til å finne (forhåpentlegvis) ein CX. :D
Erling Brendefur
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: I have a dream!

Post by mads »

radovan wrote:
tdbugge wrote:Her har du et flott eksemplar...på bildene i hvert fall. Men, lurer på hvordan den ser ut under?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41184057
Dessverre for mykje arbeid. Har ikkje tid! :oops:
Med lappen fra BilExtra er det ikke sikkert det er så mye jobb. Husk at staget til høydekorrektøren ikke lekker selv om det er rusta 8) Tipsa selger om å ta den med til noen som har sett en CX før
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: I have a dream!

Post by rundgren »

mads wrote:
radovan wrote:
tdbugge wrote:Her har du et flott eksemplar...på bildene i hvert fall. Men, lurer på hvordan den ser ut under?

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41184057
Dessverre for mykje arbeid. Har ikkje tid! :oops:
Med lappen fra BilExtra er det ikke sikkert det er så mye jobb. Husk at staget til høydekorrektøren ikke lekker selv om det er rusta 8) Tipsa selger om å ta den med til noen som har sett en CX før
Jeg syns denne ser veldig grei ut! Dreier seg først og fremst om litt-for-ærlig-annonse syndromet, tror jeg.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: I have a dream!

Post by radovan »

Bilen er sikkert heilt fin, men eg trur eg ventar til eg finn ein som ikkje treng arbeidast på før eg tek han i bruk. :)
Erling Brendefur
Post Reply