Skinninteriør til serie 1

Her finner du deler til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
Lars
Posts: 110
Joined: Fri 05 Dec, 2003 19:46
Location: Trondheim

Skinninteriør til serie 1

Post by Lars »

Jeg er på jakt etter svart skinninteriør til min 85-modell GTI Turbo. Har du noe liggende - eller kommer over noe på nettet eller andre steder - så gi meg et hint.
Robert
Posts: 2444
Joined: Wed 12 Nov, 2003 10:48
Location: Oslo

Post by Robert »

hmm...
denne skulle vel stå på "Deler Kjøpes"?
:wink:
Lars
Posts: 110
Joined: Fri 05 Dec, 2003 19:46
Location: Trondheim

Post by Lars »

Ja, for pokker! Beklager! Har jeg mulighet for å slette den der den ligger nå? Eller kan en eller annen "sjef" gjør det?
Helge S
Posts: 468
Joined: Mon 01 Dec, 2003 12:02
Location: Trondheim
Contact:

Post by Helge S »

Lars wrote:Ja, for pokker! Beklager! Har jeg mulighet for å slette den der den ligger nå? Eller kan en eller annen "sjef" gjør det?
Dette kan kanskje være et lite hint til webmaster...? Markedssidene vil være mer selvdrevet og medføre vesentlig mindre administrasjon for webmaster dersom anonsørene selv kan slette (og aller helst endre på) annonsene sine.
Ex84CX25GTi Nå 94XM3,0V6.24 +95XM3,0V6Exclusive +96XM2,0TurboCT +prosjekt91XM3,0V6.24
ImageImageImageImage Admin http://www.citroenxm.no
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Post by Citrusen »

Dere kan selv slette de innlegg dere har skrevet. Oppe i høyre hjørne er det en boks med"edit" klikk på den da kan du endre eller slette. En annen boks med "X" er bare for å slette.
Lykke til :)
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
Lars
Posts: 110
Joined: Fri 05 Dec, 2003 19:46
Location: Trondheim

Post by Lars »

Lettere sagt enn gjort, det der. Boksen med Edit er der, men jeg ser ingen boks med X. Og bruker jeg Edit, får jeg ikke slettet innholdet. Hvis jeg prøver på det, får jeg bare beskjed om at meldingen må ha et innhold.
Lars
Posts: 110
Joined: Fri 05 Dec, 2003 19:46
Location: Trondheim

Post by Lars »

Men på den siste meldingen min dukket det nå opp en X. Det betyr da kanskje at jeg kun kan slette meldingen hvis den ikke har fått noen svar? Altså et jeg ikke kan slette starten av en tråd?
Helge S
Posts: 468
Joined: Mon 01 Dec, 2003 12:02
Location: Trondheim
Contact:

Post by Helge S »

Lars wrote:Men på den siste meldingen min dukket det nå opp en X. Det betyr da kanskje at jeg kun kan slette meldingen hvis den ikke har fått noen svar? Altså et jeg ikke kan slette starten av en tråd?
Dette antyder vel at slik dette forumet er satt opp kan du bare redigere salgs- eller kjøps- innlegget ditt dersom det har kommet inn svar på det. En kan altså markere for alle og enhver at bilen/delen er solgt eller kjøpt, men altså ikke fjerne annonsen helt .....eller?

Det er jo forsåvidt greit, men markedssidene vil jo da etter hvert bli fulle av veldig gamle annonser så det krever mer aministrering og rydding av webmaster
Ex84CX25GTi Nå 94XM3,0V6.24 +95XM3,0V6Exclusive +96XM2,0TurboCT +prosjekt91XM3,0V6.24
ImageImageImageImage Admin http://www.citroenxm.no
Post Reply