BROSJYRER, INSTRUKSJONSBØKER MED MER SELGES

Her finner du deler til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
svtrons
Posts: 46
Joined: Sun 04 Jan, 2009 13:03
Location: Sætre

BROSJYRER, INSTRUKSJONSBØKER MED MER SELGES

Post by svtrons »

"SM er skapt for å forene begrepene ydelser, finish og sikkerhet, men den har også andre egenskaper: den er aerodynamisk, den har variabel servostyring og fremfor alt en Maseratimotor på 180 HK. Sportsvogn, familiebil i luksusklassen, prototypen på morgendagens veisikkerhet; SM betyr et nytt steg i bilens historie: en revolusjon." skriver Norsk Citroën i brosjyren for 1971. Denne brosjyren har jeg kun en av. Andre brosjyrer har jeg derimot flere eksemplarer av (desverre ikke SM eller DS). Her nevnes:

2CV, GS, CX, BX, AX, ZX, C15, C25, BX og CX vare og selvsagt brosjyrer av nyerer modeller enn de her nevnte. Fargekart, prislister, samlebrosjyrer ("Alle modeller") finnes også. Priser fra 50/- - 200/-.

Jeg har fortsatt instruksjonsbøker til flere modeller.

Ca 120 nr. av Le Double Chevron og Double Chevron skal også selges.

Send e-post til: svtrons@online.no.
svtrons
Posts: 46
Joined: Sun 04 Jan, 2009 13:03
Location: Sætre

Re: BROSJYRER, INSTRUKSJONSBØKER MED MER SELGES

Post by svtrons »

svtrons wrote:"SM er skapt for å forene begrepene ydelser, finish og sikkerhet, men den har også andre egenskaper: den er aerodynamisk, den har variabel servostyring og fremfor alt en Maseratimotor på 180 HK. Sportsvogn, familiebil i luksusklassen, prototypen på morgendagens veisikkerhet; SM betyr et nytt steg i bilens historie: en revolusjon." skriver Norsk Citroën i brosjyren for 1971. Denne brosjyren har jeg kun en av. Andre brosjyrer har jeg derimot flere eksemplarer av (desverre ikke SM eller DS). Her nevnes:

2CV, GS, CX, BX, AX, ZX, C15, C25, BX og CX vare og selvsagt brosjyrer av nyerer modeller enn de her nevnte. Fargekart, prislister, samlebrosjyrer ("Alle modeller") finnes også. Priser fra 50/- - 200/-.

Jeg har fortsatt instruksjonsbøker til flere modeller.

Ca 120 nr. av Le Double Chevron og Double Chevron skal også selges.

Send e-post til: svtrons@online.no.
:!: Snart utsolg for brosjyrer til 2CV, CX og GS/A. Har fortsatt innstruksjonsbøker.
Brynjar
Posts: 30
Joined: Thu 11 Feb, 2010 09:40

Re: BROSJYRER, INSTRUKSJONSBØKER MED MER SELGES

Post by Brynjar »

Hei! jeg har en instruksjonsbok "Citreon cx (petrol) fra Haynes men lurer på om det finnes bøker spesielt for Cx 2,5 diesel

Vh
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: BROSJYRER, INSTRUKSJONSBØKER MED MER SELGES

Post by jonsto »

Tror ikke det finnes Haynes bok for diesel. Men du finner jo mye matnyttig på disse to linkene da: http://www.citrotech.se/ og http://web.telia.com/~u84003985/STYRNING.HTM På den siste er det vel lite diesel, men mye annet snadder.
Sturla
Posts: 880
Joined: Thu 06 Nov, 2003 13:57
Location: Nordnes, Bergen
Contact:

Re: BROSJYRER, INSTRUKSJONSBØKER MED MER SELGES

Post by Sturla »

Hei. Det finnes håndbok for diesel, men den er vel på fransk. Jeg hadde en slik, det er revue technique.
Du kan bestille den hos disse:
http://www.automobilia.no/Automobilia_V ... xt_string=

Citroën CX 2200 diesel, 2500 diesel & TD 1976-90 RTA (FRANSK)
Image
-85 GTI T1, -78 gti og -74 DS Pallas
Post Reply