Seter/interiør til 85 GTI selges

Her finner du deler til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
jacomed
Posts: 10
Joined: Mon 27 Apr, 2009 23:39

Seter/interiør til 85 GTI selges

Post by jacomed »

Hogger en type 1 85 GTI automat med litt spesielt grått interiør. Angivelig sjeldent men klarer ikke helt å finne ut hvordan jeg legger inn noen bilder. Selges eller gis bort avhengig av interessen. Forsåvidt er resten av bilen også tilgjengelig for den som har bruk for noen deler. Har att det meste men motor/gear understell etc er i bra stand, karosseri håpløst rustent. Går til hoggern iløpet av Mai
Ring eventuelt 90605309
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Post by RolandM »

Etter hva jeg har forstått er det samme interiør som i bilen i denne tråden, altså det ganske sjeldne 85' tweed-interiøret i sandfarge.

viewtopic.php?t=4393
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
jacomed
Posts: 10
Joined: Mon 27 Apr, 2009 23:39

Riktig

Post by jacomed »

Det ligner veldig ja men mine seter kommer fra en bil som er grå innvendig
marcuss
Posts: 178
Joined: Wed 04 Feb, 2004 10:58
Location: Oslo

Post by marcuss »

Har interiøret denne gråfarven? Tenker ikke på setene, men dashbord og dørpaneler.

Image

Hvor befinner delene seg?
Marcus
-----------------
´83 CX 20 Pallas
´74 GSpécial (i små biter)
´09 C3 Picasso
jacomed
Posts: 10
Joined: Mon 27 Apr, 2009 23:39

Post by jacomed »

Samme gråfarge ja men jeg har tatt dørpanelene og byttet inn i en bil som den på bildet, en pallas.
Derfor er nok ikke de noe å satse på men dashboard etc kan kanskje være noe.
Trenger et førersete identisk med det i bilen din, vet du om et?
Jeg holder til i Tønsberg men er stadig i Kongsberg og Oslo
marcuss
Posts: 178
Joined: Wed 04 Feb, 2004 10:58
Location: Oslo

Post by marcuss »

He, he... dørpaneler var kanskje litt for mye å håpe på 8)

Så vidt jeg har forstått er denne gråfarven ganske skjelden. Jeg vet ikke om noen førerseter i grått.

Dashbord kan kanskje være av interesse, da forrige eier syns det var ganske kjekt med en slik svart plasthylle-sak som man skrur fast i dashbordet. Riktignok var dette originat ekstrautstyr, men jeg kan vel ikke akkurat si at det var så veldig fint. Resultatet er at jeg har to skjemmende skruehull i dashbordet. Kanskje andre ting jeg burder fiks først, men...
Marcus
-----------------
´83 CX 20 Pallas
´74 GSpécial (i små biter)
´09 C3 Picasso
jacomed
Posts: 10
Joined: Mon 27 Apr, 2009 23:39

Post by jacomed »

Artig ja, akkurat det samme med den hylla på min bil og en av grunnene til at jeg kanskje burde holde igjen litt på det dashboardet, men gidder jeg å bytte det?
Fikk jeg tak i et par rustfrie fordører i samme farge + førersete+nakkestøtter bak så ville min Pallas bli en 100% perle av en bil, vet du om noe?
Post Reply