takboks, svært romslig en

Her finner du deler til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

takboks, svært romslig en

Post by citro1cx »

her er en takboks for de som trenger mer bagasjeplass i breaken sin. Boksen dekker hele CX break taket og er ca 2,5 meter lang, og rommer 600 liter. Boksen festes på høye takrennefester (se bildet), som jeg sikkert har liggende en plass. Passer også på XM break tak. Har også liggende helt ubrukte låsbare Thule takrailsfester for XM. Skal ikke ha mange kronene for dette hvis det er snakk om en entusiast som trenger boksen. Slå til nå før polakkene kommer og henter den... :mrgreen:
IMG_0020 kopi.JPG
IMG_0020 kopi.JPG (158.08 KiB) Viewed 1710 times
Litt over middels interessert i Citroën cx!
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: takboks, svært romslig en

Post by radovan »

Eg kan vere interessert om ikkje nokon andre skal ha boksen med det same. Skal til trønderland for å hente CX'en min ein gong, men det er litt på ubestemt tid. Kanskje om ei veke eller to. Då kunne eg fått med boksen om han ikkje er seld enno. :)
Erling Brendefur
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: takboks, svært romslig en

Post by mads »

Seriøs flyttebil dah.. Her snakker vi 'veijf kinder, twe honden und de kanarie-pjiet' på sommerferie! Liten henger så får du plass til nabo'n også.

Husker vi var tre stykker i CXbreak på Valdresflya til ski- sykkel- og løpe-galskap. Alt inni bilen, inkl liiiten matpakke. De andre røra med hengere, takstativ og kassebiler. Dem om det ;)
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: takboks, svært romslig en

Post by citro1cx »

mads wrote:Seriøs flyttebil dah.. Her snakker vi 'veijf kinder, twe honden und de kanarie-pjiet' på sommerferie! Liten henger så får du plass til nabo'n også.

Husker vi var tre stykker i CXbreak på Valdresflya til ski- sykkel- og løpe-galskap. Alt inni bilen, inkl liiiten matpakke. De andre røra med hengere, takstativ og kassebiler. Dem om det ;)
:lol: :lol: du ække sann mann...
polakkene henta boksen i dag, men har fortsatt XM greiene liggende.
Litt over middels interessert i Citroën cx!
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: takboks, svært romslig en

Post by radovan »

Polakkane..? Du har ikkje boksen lenger, då?
Erling Brendefur
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: takboks, svært romslig en

Post by citro1cx »

radovan wrote:Polakkane..? Du har ikkje boksen lenger, då?
Ja no e'n forren ja!
Litt over middels interessert i Citroën cx!
Post Reply