Bakluke break kjøpes før Landstreffet

Her kan du finne potensielle kjøpere for delene dine?

Moderator: moderator

Post Reply
Gilbert
Posts: 79
Joined: Tue 04 Nov, 2003 18:45
Location: Tønsberg

Bakluke break kjøpes før Landstreffet

Post by Gilbert »

Den ble kanskje noe kryptisk og intern den postingen jeg gjorde på Auduns innlegg om bakluke og bakdør. Jeg prøver på nytt:

Hvis jeg skal tørre å vise meg på Landstreffet her i Tønsberg, må jeg ha fikset en bedre bakluke enn den som står på. Det er så jeg går litt duknakket når jeg ser andre legger merke til den store rustspalten - og får alle sine fordommer bekreftet.

Som sagt, jeg trenger en bakluke, helst farge EYY mørk blå. Noe rust er greit, alt er bedre enn den jeg har.

Hvis jeg rekker å få båten på vannet til treffet (ingen garanti...), blir det båttur på den hjelpsomme! (Norkapp 17 1970 med B20 baki)

Gilbert
Tidligere 22 D break, -84 25 GTI
-88 25 TRI break
For tiden uten CX
Lars TII
Posts: 23
Joined: Tue 03 Feb, 2004 22:33

Re: Bakluke break kjøpes før Landstreffet

Post by Lars TII »

Jeg har en "rustfri" bakluke liggende. Den er helt ribbet og tenkt satt i strøken stand. Delelageret mitt er på Stokke, så hvis du er interessert, kan du jo kontakte meg på 95187150 eller lars@steinsvik.org
eks. 87 TRD TURBO II
90 XM V6
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Post by pål »

Og er det noe annet du trenger (som spyler-dyser , visker-motor,bakrute etc. etc.) Så si ifra jeg har to biler som står å venter på å bli plukket! :D
har masse Citroèn:-)
Gilbert
Posts: 79
Joined: Tue 04 Nov, 2003 18:45
Location: Tønsberg

Post by Gilbert »

Takk for respons Lars og Pål!

Tilstanden til resten av bilen tilsier at å fikse opp en luke fra grunnen av med all den jobben som følger med for å få den strøken, ikke er noe for meg. Den fortjener en bedre bil!

Så jeg vender meg til deg Pål - er en av baklukene på bilene du skal plukke brukbar for en som ikke har for store krav? Send meg en epost ved leilighet.

Gilbert
Tidligere 22 D break, -84 25 GTI
-88 25 TRI break
For tiden uten CX
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Post by pål »

Helt utrolig, men denne har jeg , som du sikkert forstår , ikke sett!! :oops: :oops:

Leit dette, men som jeg tror jeg sa til deg på Furustrand, : At hadde jeg visst at luka var SÅ dårlig skulle jeg tatt med en av de jeg har her!!

Skal sikkert nedover om ike lenge, prøver å huske på luke da! :wink:
har masse Citroèn:-)
Post Reply