Pen bak-støtfanger krom

Her kan du finne potensielle kjøpere for delene dine?

Moderator: moderator

Post Reply
wiggo
Posts: 104
Joined: Wed 08 Nov, 2006 12:36
Location: Fredrikstad

Pen bak-støtfanger krom

Post by wiggo »

Til serie 1 84 TRI break (krom).
Har forsåvidt greie fangere, men festene til de svarte plastlistene begynner å gå i oppløsning. Og da ser det ikke like lekkert ut.
Trenger i første omgang kun den delen som er på høyre side - det som går fra hjørnet og framover mot hjulbuen. Støtfanger m/plastlist. Pent selvfølgelig, da bilen ellers er ganske grei.
Eller om noen skulle ha et komplett og pent sett for hele baken.

Er kun innom Forum sporadisk, så det kan ta litt tid med evt. svar fra meg.
På forhånd takk.
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: Pen bak-støtfanger krom

Post by citro1cx »

wiggo wrote:Til serie 1 84 TRI break (krom).
Har forsåvidt greie fangere, men festene til de svarte plastlistene begynner å gå i oppløsning. Og da ser det ikke like lekkert ut.
Trenger i første omgang kun den delen som er på høyre side - det som går fra hjørnet og framover mot hjulbuen. Støtfanger m/plastlist. Pent selvfølgelig, da bilen ellers er ganske grei.
Eller om noen skulle ha et komplett og pent sett for hele baken.

Er kun innom Forum sporadisk, så det kan ta litt tid med evt. svar fra meg.
På forhånd takk.
om du legger inn en e-post adresse på profilen din er større mulighet for noen tar kontakt.
Litt over middels interessert i Citroën cx!
wiggo
Posts: 104
Joined: Wed 08 Nov, 2006 12:36
Location: Fredrikstad

Re: Pen bak-støtfanger krom

Post by wiggo »

Takker.
Da har jeg fått rettet opp e-post adressen, iallfall...
wiggo
Posts: 104
Joined: Wed 08 Nov, 2006 12:36
Location: Fredrikstad

Re: Pen bak-støtfanger krom

Post by wiggo »

Fortsatt på jakt etter pen bak fanger/sider.
Alternativt gummilister til samme.
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Pen bak-støtfanger krom

Post by jonsto »

Hvis fangeren er i orden og det er festene til gummilista som har rustet opp må det vel gå å lage nye fester? Har ikke tatt av ei slik list, men har litt av samme problemet på "Blåmann". Er ikke disse festene kun noen stålbiter med en skrue på som er vulket fast i lista? I så fall går det å lage nye fester der både stålbiten og bolten er i syrefast. Det finnes i dag lim på markedet som limer bedre enn vulking.
Mvh
wiggo
Posts: 104
Joined: Wed 08 Nov, 2006 12:36
Location: Fredrikstad

Re: Pen bak-støtfanger krom

Post by wiggo »

Selve fangeren er OK bortsett fra at midtre del fikk et irriterende merke etter at jeg rygga på et anker (!!).

De fangerne Ulf på B11 Butiken hadde, var ikke til min modell. Og desverre ingen gummilister.

Innbiller meg at det er enklere/raskere å bytte et støtfanger sidehorn, alt. bytte en gummilist. Det er ikke så ofte jeg har tid til å skru selv, setter bort mye arbeide til verksted.
Men Jon's forslag bør absolutt fungere.
Post Reply