Kjøper forgasser GSA 1.3

Her kan du finne potensielle kjøpere for delene dine?

Moderator: moderator

Post Reply
gsak
Posts: 333
Joined: Sat 12 Aug, 2006 14:18

Kjøper forgasser GSA 1.3

Post by gsak »

Noen som har til salgs for en grei penge?
skjalg
Posts: 105
Joined: Tue 04 May, 2004 22:48
Location: mo i rana

Re: Kjøper forgasser GSA 1.3

Post by skjalg »

Tviler på at jeg har Solex, hadde en til en X2 som ville ha passet til GSA mtp effekt men er usikker på om den ble solgt. Men har dette sammenheng med tråden om startproblemer? Har du sett på den originale forgasseren og funnet ut at den er defekt? I så fall, hvor ligger problemet?
Weberforgassere har jeg liggende, med tilhørende gasswire som også må skiftes hvis du har Solex nå.
Skjalg Iversen
H.Wølnersgt.2
8624 Mo i Rana
+47-48990034
skjalg.iversen@hotmail.com
gsak
Posts: 333
Joined: Sat 12 Aug, 2006 14:18

Re: Kjøper forgasser GSA 1.3

Post by gsak »

Ja i sammenheng med at motoren stopper og ikke går pent uten choke, i tillegg til at den ikke liker bakker og motstand. Jeg har ikke åpnet forgasseren og sett at den er defekt, jeg kan ingenting om forgassere, men jeg var på lagerdagen og fikk en reservesolex av Helge som jeg tenker å levere til en rens hos Forgasserservice, og bytte over.
Men det kunne kanskje vært interessant å bytte ut med en Weber om det stemmer som man hører at disse er mer driftssikre, om det er noen vesentlig forskjell? Jeg ser det er mer å få tak i av repsett osv til Weber enn Solex også..
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: Kjøper forgasser GSA 1.3

Post by mads »

Tror jeg ville holdt meg til org-deler så lenge det går. Bytt evt rundt, få renovert den originale ordentlig og juster den som den skal. Kjøkkenbordsløsninger er sjelden noe som gir ståpels her i hvertfall.
Post Reply