Sjelden pen Xantia Activa selges

Her kan du finne GS/GSA/BX/Xantia'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
JEG
Posts: 21
Joined: Fri 11 Jul, 2008 11:07
Location: Oslo

Sjelden pen Xantia Activa selges

Post by JEG »

Sjelden pen 1996 Xantia Activa selges. Bilen er gått 79500km! Rustfri. Komplett service hefte fra Auto Elite medfølger + kvittering for total gjennomgang av bilen, samt byttet deler og vesker for kr 26000,- siste 6 mnd.
Bilen leveres med gode sommerdekk på pene orginale Activa felger. Vinterdekk på stål, med org. kapsler medfølger. Siden bilen ikke har vært vinterkjørt siden 2000, er de gamle.

Bilen er hel og pen, tight i styring og girkasse som ny. Alt funker som det skal. Bilen er helt urørt og orginal.(Ikke vært skadet). Pen orginal lakk(Rød metallic), strøkent interiør, som nytt(grått med sportsseter)- ingen merker eller falming. Bilen vil bli levert med ny frontrute(grunnet en steinsprut). Siste nytt(6mnd).( Reg reim, flere gass kuler,batteri,midtre og bakre eksos,bremse klosser og skiver,bremseveske,kjøleveske,motorolje-med filter,girolje byttet,lhm veske byttet,innsprøytnings dyse, abs føler + flere ting jeg ikke kommer på i farten, men finnes på faktura. Tut og kjør....
Selges til kjennere som vet å ta vare på den. Kommende klassiker, med utrolig kjøre komfort. Sprek 2.0 16V. Ingen skambud, vil bli lagt ut for salg neste uke når frontrute er byttet.
Kontakt meg for mer info. :)
Xantia 2,0 automat 1995
CX TGI 1991 68000km
Xantia 2,0 16 v Activa 1996 Kun 79 000km
Bilen er strøken, å til salgs(Kun sommerkjørt) Påkostet over 26000 kr teknisk i vinter. Alt gjennomgått, mye nytt. Rustfri.
Post Reply