92 Millesime på finn.no

Her kan du finne GS/GSA/BX/Xantia'er til salgs

Moderator: moderator

OlavBX
Posts: 174
Joined: Wed 22 Feb, 2012 02:35
Location: Skien, Telemark

92 Millesime på finn.no

Post by OlavBX »

Kommet en kjempefin BX på finn nå, men er prisen litt stiv? Lurer på å handle, men da må jeg selge den jeg har først.. :)
Den er faktisk identisk med min :)
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34215798
1992 Citroën BX Millesime
1982 Lada 1600L
Image
givretto
Posts: 427
Joined: Wed 31 Aug, 2005 14:43
Location: Borgen, Kløfta

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by givretto »

Trodde det var din, jeg (så bare på navnet, og ikke adressen). Og da ville prisen ihvertfall ha vært vel stiv. Synes den skal være rimelig strøken for å forsvare den prisen uansett. 8)
2005 C4 1.6 Aut (Veronique)
Image
Citroëner jeg har eid tidligere:
4 CX
4 GS
3 XM
3 BX
2 Xantia
OlavBX
Posts: 174
Joined: Wed 22 Feb, 2012 02:35
Location: Skien, Telemark

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by OlavBX »

Hehe, nei det er ikke min. BXer i den standen pleier vel å ligge på 7-8000? I hvert fall fra det jeg kan huske å ha sett dem i andre annonser på finn tidligere. Har veldig lyst på den, gått lite :)
1992 Citroën BX Millesime
1982 Lada 1600L
Image
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by rundgren »

Både antispinn, antiskrens, airbag, startsperre og air condition! Mye dyrt, ettermontert ekstrautstyr gitt. Og både 1,6 og 1,8 liters motor på en gang?
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
OlavBX
Posts: 174
Joined: Wed 22 Feb, 2012 02:35
Location: Skien, Telemark

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by OlavBX »

rundgren wrote:Både antispinn, antiskrens, airbag, startsperre og air condition! Mye dyrt, ettermontert ekstrautstyr gitt. Og både 1,6 og 1,8 liters motor på en gang?
Hehe, ja la merke til det jeg og, den har jo ingenting av det originalt.
1992 Citroën BX Millesime
1982 Lada 1600L
Image
martinh
Posts: 6
Joined: Thu 06 Oct, 2011 22:41

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by martinh »

Bakre potte ser ikke orginal ut? Eller har det skjedd noe forsyvninger slik at eksosanlegget har blitt presset lengre bak enn normalt?

Men lite rust rundt kroken er en god start.

I god stil for BX kommer nok prisen til å synke betydelig og vil sikkert gå for skampris pga lite interesse om du gir den litt tid
OlavBX
Posts: 174
Joined: Wed 22 Feb, 2012 02:35
Location: Skien, Telemark

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by OlavBX »

martinh wrote:Bakre potte ser ikke orginal ut? Eller har det skjedd noe forsyvninger slik at eksosanlegget har blitt presset lengre bak enn normalt?

Men lite rust rundt kroken er en god start.

I god stil for BX kommer nok prisen til å synke betydelig og vil sikkert gå for skampris pga lite interesse om du gir den litt tid
Har nok skjedd noen forsyvninger der ja.

Tror også prisen kommer til å synke veldig om jeg gir den tid, men tror jeg kommer til å kontakte han i morra å høre om teknisk stand og diverse. Kommer nok til å nevne at den ikke er verd så mye som han forlanger også. Har en venn som vil kjøpe den BXen jeg har nå, så det spørs om jeg ikke kjøper denne ganske snart. Vi får se.
1992 Citroën BX Millesime
1982 Lada 1600L
Image
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by jonsto »

OlavBX wrote:
rundgren wrote:Både antispinn, antiskrens, airbag, startsperre og air condition! Mye dyrt, ettermontert ekstrautstyr gitt. Og både 1,6 og 1,8 liters motor på en gang?
Hehe, ja la merke til det jeg og, den har jo ingenting av det originalt.
Og den har sikkert ikke noe av dette nå heller. :-)
Mvh
OlavBX
Posts: 174
Joined: Wed 22 Feb, 2012 02:35
Location: Skien, Telemark

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by OlavBX »

jonsto wrote:
OlavBX wrote:
rundgren wrote:Både antispinn, antiskrens, airbag, startsperre og air condition! Mye dyrt, ettermontert ekstrautstyr gitt. Og både 1,6 og 1,8 liters motor på en gang?
Hehe, ja la merke til det jeg og, den har jo ingenting av det originalt.
Og den har sikkert ikke noe av dette nå heller. :-)
Mvh
Sikkert ikke :)
Ringte fyren i dag. Han mente den var verd 15000 men han ville egentlig ikke gå noe lavere enn 12. Syns det fortsatt var litt mye. Ellers var den i bra stand, god å kjøre sa han. Var oljebehandla under, så det var visst ingen rust på bilen. Han sa at det var en nisse fra Trondheim som hadde ringt på den, og han var visst ganske interessert. Men tviler på at han kjører 12 t ++ for den bilen. Også skal man jo gjerne hjem igjen også...
1992 Citroën BX Millesime
1982 Lada 1600L
Image
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by citro1cx »

OlavBX wrote: Han sa at det var en nisse fra Trondheim som hadde ringt på den, og han var visst ganske interessert. Men tviler på at han kjører 12 t ++ for den bilen. Også skal man jo gjerne hjem igjen også...
si ikke det, det finnes nisser fra Trondheim på dette forum som har kjørt lengere enn langt for billigere biler enn dette 8) :lol:
Litt over middels interessert i Citroën cx!
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by jonsto »

Ja, blant annet så var det en nisse fra Surnadal som var til Tønsberg og hentet denne. :wink:

Image
givretto
Posts: 427
Joined: Wed 31 Aug, 2005 14:43
Location: Borgen, Kløfta

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by givretto »

Herlig farge på den Tønsberg-CXen. Hvordan går det med den nå, tro? Hva slags modell er/var det? Klarer ikke å se det av bildet (tror det står GTI, men...). 8)
2005 C4 1.6 Aut (Veronique)
Image
Citroëner jeg har eid tidligere:
4 CX
4 GS
3 XM
3 BX
2 Xantia
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by citro1cx »

jonsto wrote:Ja, blant annet så var det en nisse fra Surnadal som var til Tønsberg og hentet denne. :wink:

Image
En nisse fra Trondheim stiller seg først i køa hvis denne skal selges :D
Litt over middels interessert i Citroën cx!
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by jonsto »

Vi er vel "off topic" nå, men håper OlavBX tilgir oss. Et siste inlegg for å svare på spørsmålene. Bilen er en -84 GTi. Den har stått tørt på en låve siden den kom til Surnadal. Blir nok hentet ut i løpet av året. Så blir det tatt en skikkelig vurdering av den. Men den er ganske bra rent rustmessig tror jeg.
Noen flere bilder her: http://cx.zapto.org/gallery/album36
Ytterliger skriverier om denne skjønne modell bør foregå i en egen tråd. :wink: :D
Mvh
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: 92 Millesime på finn.no

Post by pål »

Hehehe, er vel fler av oss som har reist land og strand rundt etter biler :D
har masse Citroèn:-)
Post Reply