BX Millesime, 1992

Her kan du finne GS/GSA/BX/Xantia'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
FrodeM
Posts: 89
Joined: Fri 18 Aug, 2006 15:51
Location: Bergen

BX Millesime, 1992

Post by FrodeM »

Hei! Jeg hjelper enka etter en god kamerat og Citroënentusiast med å selge en BX. Det er en Millesime (1.6, 90hk) i meget god stand. Morten (avdøde) skrev i en tidligere melding på DS-forumet:

"Jeg må legge til at bilen kun er vinterkjørt to sesonger etter at den fikk ny tektylbehandling. Før det har den stått lagret tørt om vintrene; så også i vinter. Den er derfor rustfri."

Bilen har nå gått 136000 km, siste store reparasjonen var vel skifte av pakninger i fjærbena foran i fjor/forfjor. Jeg har ikke sett over bilen i år, men husker at det eneste viktige som ikke så så pent ut på bilen, var spoileren bak (typisk problem). Ellers meget pen både utenpå og inni. Bilder kan sikkert skaffes og sendes på e-post ved interesse. Bilen er grå.

Registreringsnummeret er AX58729. Det betyr at den skal gjennom PKK før 30. september i år. Dette burde være uproblematisk og jeg antar at bilen kan leveres med fersk PKK.

Prisidé: 15000 kroner.

Jeg formidler kontakt. Svar, pm eller 98404930.

Jeg håper noen med sans for bilen kan ta vare på den. Morten brukte bilen mye om sommeren, kanskje spesielt sist sommer, hvor DS-en hans var under oppussing. Han foretrakk BX-en framfor sin nesten nye C5!

Bilen leveres med en del ekstradeler dersom ønsket.

Mvh.
Frode.
Frode
DSuper, 1970
DS 23 IEH Pallas, 1973
XM TCT, 1998
FrodeM
Posts: 89
Joined: Fri 18 Aug, 2006 15:51
Location: Bergen

Re: BX Millesime, 1992

Post by FrodeM »

Da er den på nett.


http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35421750


En annen kamerat av avdøde står for salget via Finn.

Mvh.
Frode.
Frode
DSuper, 1970
DS 23 IEH Pallas, 1973
XM TCT, 1998
Post Reply