GSA Spesial 82' og GSA X3 81' skal bort/vrakes

Her kan du finne GS/GSA/BX/Xantia'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
ceve149
Posts: 4
Joined: Sat 04 Oct, 2014 22:08

GSA Spesial 82' og GSA X3 81' skal bort/vrakes

Post by ceve149 »

Har to ikke komplette personbiler stående i Kragerø og som jeg skal kvitte meg med. Noen forslag?
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Re: GSA Spesial 82' og GSA X3 81' skal bort/vrakes

Post by pigland »

Det kan være noen i området er interessert i å kjøpe de for ca vrakpant, har du i så fall mulighet for å sende noen bilder av de? Tilstand på lakk og interiør er spesielt interessant og om motorene går eller gikk i sin tid evt andre vesentligheter. Min email er per.igland (krøll-alfa) online,no, så kan jeg publisere de her også.

Hvis de kun egner seg som delebil, så tviler jeg noen tar turen men man skal jo aldri si aldri...

edit: endret epostadressa til noe mer uleselig for spamming
Last edited by pigland on Tue 08 Sep, 2015 14:08, edited 1 time in total.
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: GSA Spesial 82' og GSA X3 81' skal bort/vrakes

Post by mads »

Kryr ikke av disse og det bugner ikke med GX-deler på lageret heller. Topp der ørene til fordeler ikke er knekt er feks mangelvare.

Vær så snill og si at det ikke må være før helga er over, vi klarer en del. Men ikke med tilbakevirkende kraft :)
ceve149
Posts: 4
Joined: Sat 04 Oct, 2014 22:08

Re: GSA Spesial 82' og GSA X3 81' skal bort/vrakes

Post by ceve149 »

pigland wrote:Det kan være noen i området er interessert i å kjøpe de for ca vrakpant, har du i så fall mulighet for å sende noen bilder av de? Tilstand på lakk og interiør er spesielt interessant og om motorene går eller gikk i sin tid evt andre vesentligheter. Min email er per.igland@online.no så kan jeg publisere de her også.

Hvis de kun egner seg som delebil, så tviler jeg noen tar turen men man skal jo aldri si aldri...
Takk for svar (også til mads) og beklager sein tilbakemelding. Bilene har stått leeenge og er ikke direkte "rullbare". Motorene er ute av bilene og likeledes en del deler. Jeg har alle deler; ett eller annet sted. Saken er den at jeg har konvertert til 2cv. Har en rusten Ami Super 74' og 3 stk 2cv; og mye deler til 2cv. Gav opp GS for mange år siden og disse har bare blitt stående. Har sjekket med et bilopphuggeri her i nærheten og fått bekreftet at jeg kan "dele opp bilene" for å forenkle frakt dit. Men-- det er for galt å sende dem til spiker dersom noen kan ha behov for deler. Nå er det slik at noen deler (gjelder motor, aksler, gearkasse + noe småpjus) fra GS kan brukes (med litt modifisering her og der) på Ami Super. Derfor er disse delene i øyeblikket ikke uten videre fri for avhending.
Lakk: Er nok dårlig jevnt over. Den ene er hvit og den andre er lys brun.
Interiør: Merket etter solens tann.
Dersom noen har spørsmål om spesielle deler sjekker jeg gjerne nærmere og sender beskrivelse og bilder.
PS: Bilene går IKKE til spiker nå. Kommer til å gi en melding her med god frist om når den tid ev. kommer.
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Re: GSA Spesial 82' og GSA X3 81' skal bort/vrakes

Post by pigland »

Takker for info. Er nok ikke noe for meg, men har fått en henvendelse fra en som er ute etter en X3 delebil. Har sendt deg melding ceve149 om kontaktinfo.
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
ceve149
Posts: 4
Joined: Sat 04 Oct, 2014 22:08

Re: GSA Spesial 82' og GSA X3 81' skal bort/vrakes

Post by ceve149 »

GSA X3 81' er nå solgt.
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: GSA Spesial 82' og GSA X3 81' skal bort/vrakes

Post by mads »

ceve149 wrote:GSA X3 81' er nå solgt.
Heppa! Hvem? Hvor? Kappkjøre...? ørn-ørn! Vi snakker 1299cc, ikke 1222 høy-komp her 8)
ceve149
Posts: 4
Joined: Sat 04 Oct, 2014 22:08

Re: GSA Spesial 82' og GSA X3 81' skal bort/vrakes

Post by ceve149 »

ceve149 wrote:GSA X3 81' er nå solgt.
GSA Spécial 82' er også solgt.
Post Reply