GSA 1981 må selges

Her kan du finne GS/GSA/BX/Xantia'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
gsak
Posts: 333
Joined: Sat 12 Aug, 2006 14:18

GSA 1981 må selges

Post by gsak »

Flytter og mister garasjeplass, derfor må den selges
KM-teller viser ca 50 000 km, uvisst om det stemmer. brukt av pensjonist i møre og romsdal frem til jeg overtok den, iflg selger
eu-godkjent til mai. gode sommer og vinterdekk (på alufelger)

nettopp byttet registerreim, ruller, smokk til hydraulikkpumpe, eksosrør til forvarming av forgasseren byttet til rustfritt, olje, oljefilter. bilen brukt uten andre problemer i sommer.

Rust i dører, + rust under frontrute på førersiden. kanaler ser ut som det eneste som har rustet på undersiden og meningen var å spandere på den rustsveising av dette..innendørs. ingen rust på rør eller under ellers. selger hadde nok en god avtale på eu-godkjenning mtp rust i kanalene...
slitent drivakselledd venstre side. stygge, men gode seter.

er etter min mening et veldig godt utgangspunkt for oppussing av en norsk GSA. men vet ikke hvor jeg sjekker kritiske punkter i hjulopphenget bak.

har drivakselledd til den + div. deler som kan følge med så fremt den ikke tenkes brukt som delebil. håper noen har lyst på et norsk gsa - prosjekt. ga litt mer enn riktig pris for den, da målet uansett var å pusse den opp, men forventer ikke å få dekket alt dette..... pris og slikt kan diskuteres. kan sannsynligvis kjøres avgårde, men mye lyd fra drivakselleddet sist jeg brukte den..
har flere bilder på epost
Attachments
1.jpg
1.jpg (230.57 KiB) Viewed 1204 times
5.jpg
5.jpg (196.71 KiB) Viewed 1204 times
6.jpg
6.jpg (251.78 KiB) Viewed 1204 times
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: GSA 1981 må selges

Post by mads »

Ut på finn med den .. stakkar :(
Post Reply