Jeg begynner å se etter en BX....

Her kan du finne annonser fra folk som ønsker å kjøpe GS/GSA/BX/Xantia

Moderator: moderator

Post Reply
n10516
Posts: 484
Joined: Sat 21 Aug, 2004 22:37
Location: Aurskog
Contact:

Jeg begynner å se etter en BX....

Post by n10516 »

Hmmm... :oops:

Er dette smart? :oops:

Som mange vet, er jeg en av de tre som tok initiativet til å starte en egen klubb for BX, en klubb som kanskje kunne blitt til noe, men dessverre strandet av forskjellige grunner. :twisted: :evil: :roll: Nå har jeg igjen begynt å jobbe litt med modellen, mer om det kommer sikkert etter hvert.

Men det kan jeg ikke helt forsvare uten å ha en BX selv.... Og det har jeg ikke lengre. :shock: :oops: :D Men det kan det gjøres noe med. :D

Derfor: Nå ser jeg meg om etter en bra BX. Det bør være en serie 1 bil med "badevekt" instrumenter. Gjerne en diesel, om ikke det, helst en BX16 TRS - en bilmodell jeg har mange gode minner fra.

Men ingen modell er utelukket. Heller ikke serie 2. Den bilen jeg kjøper nå, skal tas vare på og i og med at jeg har nok prosjekter nå, bør den være bra og i det minste ikke lide av utpregede angrep stålmark. :evil: Jeg har ikke lyst til å gå på store sveiseprosjekter nå... :shock: :oops:

Om noen har en bil som kan være spennende, post det gjerne her. PM er selvfølgelig også mulig....

Imøteser med spenning svarene....


Vidar
Hvorfor riste avgårde i en vanlig bil når en kan sveve i en Citroën!

Eier av: CX Break TGD Turbo2 1990 (I drift)
CX 20 Pallas 1984
og CX Break TRD 1986 (prosjekt....)

***
XM 2,1 TD 1996 (varebilen min...)
Austin Allegro 1750 1977 (Snart på veien)
Post Reply