1987 BX 16 TRS Automat

Her kan du finne andre biler til salgs(fortrinnsvis Citroen da)

Moderator: moderator

vw syk

Post by vw syk »

virker som om du har vært mest på vannkjølt sidene på meg da.. men men. Men påstanden din om at det er styling av gamle rustbobler som diskuteres henger ikke helt på greip.. Hva med bilene til Baboon, Karmann, Jeeracing, Klystèr, TomR, Bagge65, Silverbig, Riisern, Fralg,Crest, Der Stinkster, VW-Schnellfahrer, Amubus, Cato,Kormi, Puma, osv osv osv?..
s.bjelke
Posts: 932
Joined: Tue 24 Feb, 2004 20:33
Location: Oslo

Post by s.bjelke »

Vad med å holde disse meningsløse (i hvertfall på et CX forum) diskusjonene borte fra dette forumet og en tråd der en stakkar prøver å kvitte seg med sin elskede BX før kona tar opp skilsmisse og tar huset og gtarasjen slik at han må han sove i baksete på BX'en og han får sparken for ikke å følge kleskodeksen på jobb!

Tenk på konsekvensene før dere begynner å plapre ut i lufta!
steinarsv
Posts: 451
Joined: Fri 07 Nov, 2003 19:37
Location: Eidsvoll
Contact:

Post by steinarsv »

Trenger ikke å sove i BX'en. Jeg har to stk CX Break på utsiden med MASSE plass til en madrass eller to.

Men jeg er enig, vi sporer skikkelig av nå :)
1988 CX TRI (endelig stasjonsvogn) - AUT ABS AC
vw syk

Post by vw syk »

ja så lenge vi er enig i at vw er best så er alle fornøyde.
takk for meg og lykke til med salget.
:wink: ikke det at det har gått så strålende til nå men kankskje denne "off topic" diskusjonen skaper mye blest om topicen hehe :lol:
steinarsv
Posts: 451
Joined: Fri 07 Nov, 2003 19:37
Location: Eidsvoll
Contact:

Post by steinarsv »

s.bjelke wrote:Vad med å holde disse meningsløse (i hvertfall på et CX forum) diskusjonene borte fra dette forumet og en tråd der en stakkar prøver å kvitte seg med sin elskede BX før kona tar opp skilsmisse og tar huset og gtarasjen slik at han må han sove i baksete på BX'en og han får sparken for ikke å følge kleskodeksen på jobb!

Tenk på konsekvensene før dere begynner å plapre ut i lufta!
"Elskede" ????
Ler meg nesten ihjel :lol:

2500,- noen??? Da får du med en liter LHM på kjøpet :)
1988 CX TRI (endelig stasjonsvogn) - AUT ABS AC
Post Reply