Visa på finn

Her kan du finne andre biler til salgs(fortrinnsvis Citroen da)

Moderator: moderator

Post Reply
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Visa på finn

Post by pigland »

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11779989

Ser pen ut på bilder. Siste årgang med Visa?

Edit: 88-modell er siste årgang med Visa ref:http://www.citroenvisa.net, men når ble siste tatt inn i Norge mon tro?

-Per
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Post by JJ »

Hm, dette må da være noe for deg selv, Per -
du har jo hatt Visa før.. 8)
Kort vei fra K:sand S hjem til foreldrelåven er det jo også... :roll: :wink:
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Post by pigland »

Hm, tja, nå er den jo satt ned et par tusen også..

Låven er dessverre full, har andre i familien som også samler, så jeg må nok pent dele med meg :) Men jeg synes det er hyggelig at flere i familien har samme interesser som meg, selv om det ikke nødvendigvis står vinkler i grillen på alt der, ei heller på mine.

-Per
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Post by JJ »

He, nå er den jamen solgt allerede :shock: -
annonsen er ihvertfall borte fra Finn.. :?
Håper den gikk til et godt (saltfritt) hjem.
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Post by pigland »

Får opp annonsa fortsatt jeg. Ser ikke antydning til at den er solgt enda..
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Post by JJ »

Pussig - den var borte her tidligere idag.. :?
Jaja, fortsatt tid og mulighet for den som lar seg friste.
hehehe :wink:
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
Alx
Posts: 160
Joined: Tue 29 May, 2007 10:53
Location: Moss
Contact:

Post by Alx »

Hadde det vært en boxervisa, og da aller helst en gammel boxervisa, så ville jeg nok synes den var litt mer interessant.
Men en ny Tore er ikke så aktuell for meg i hvertfall, selv om den har mye til felles med C15'en min...
Håper jo likevel den blir tatt vare på av en som har Citroënviruset. Er jo tross alt ikke mer enn rundt 200 stk igjen her i landet.
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2008 Grand C4 Picasso 1,6 Hdi EMG
2001 Xsara Break 1,6 Automat
1975 Ami Super Berline
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Post by pigland »

Alx wrote:Hadde det vært en boxervisa, og da aller helst en gammel boxervisa, så ville jeg nok synes den var litt mer interessant.
Rare greier at noen modeller er mest populær med den minste motoren :D

Så vidt jeg vet er det ikke tatt inn noen boxervisa til Norge annet et det som måtte finnes av privatimporterte. Tipper antallet er null..
Håper jo likevel den blir tatt vare på av en som har Citroënviruset. Er jo tross alt ikke mer enn rundt 200 stk igjen her i landet.
Tipper det tallet blir redusert til 10% innen 10 år.. :( Så den som vil ta vare på en, så er det nå som er tida.. Det er 10 år siden jeg hadde Visa GT, den ville vært veteran om 5 år, men den ble dessverre spiker etter at jeg solgte den. :roll:

-Per
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

pigland wrote:
Rare greier at noen modeller er mest populær med den minste motoren :D

-Per
sant nok, men noen "stor" modeller er også skjelden i Norge som f.eks VISA II Super X med orginale Alu-felger. Denne står for salg i Sverige:

http://www.blocket.se/vi/14156482.htm?ca=4_s
Litt over middels interessert i Citroën cx!
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Post by JJ »

sant nok, men noen "stor" modeller er også skjelden i Norge som f.eks VISA II Super X med orginale Alu-felger. Denne står for salg i Sverige:
Denne var ikke dum, men det koster vel skjorta å importere denne til Norge, i og med at vi fortsatt er Utenfor- & Annerledeslandet i Europa... :(
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
Post Reply