Relativt sjelden vare (FINN)?

Her kan du finne andre biler til salgs(fortrinnsvis Citroen da)

Moderator: moderator

rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Relativt sjelden vare (FINN)?

Post by rundgren »

gopp wrote:I fjor solgte jeg en Activa 2.0 16v med 132.000 km., A/C sportsskinnstoler (m/el. kontoll), 10 nye kuler, ny clutch, ny reg. reim, nytt batteri, nye dekk, og full service. Den var jevnt over fin i lakken, og meget lite rust. Prisen var 25k, og den ble forsøkt solgt her på forumet først. Jeg ble ikke akkurat nedringt av kjøpere fra Finn.no heller, så selv om vi verdsetter egenskapene på disse bilene er de ikke gull heller.
Nei absolutt ikke. Men hvis denne er har gått under halvparten, er helt rustfri og har så plettfritt interiør som det ser ut, har ferdig chiptrimma turbomotor (som gjør den mye mer interessant i mine øyne), så er kanskje ikke en pris på 50-tallet helt feil i forhold til 25K for din.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: Relativt sjelden vare (FINN)?

Post by mads »

gopp wrote:selv om vi verdsetter egenskapene på disse bilene er de ikke gull heller.
Smertelig klar over det, undringen er at vinkelbiler åpenbart skal være billigere enn tilsvarende (så langt noe ligner, da..) og ikke minst at kravet ofte kommer fra "miljøet".
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: Relativt sjelden vare (FINN)?

Post by pål »

Mon tro om ikke de andre , "tilsvarende" , bilene er noe overpriset? Det er mange fler som vil ha en 3-serie enn en Aktiva?
har masse Citroèn:-)
Black Lemon
Posts: 1635
Joined: Thu 13 Nov, 2003 12:19
Location: Oslo

Re: Relativt sjelden vare (FINN)?

Post by Black Lemon »

mads wrote:
gopp wrote:selv om vi verdsetter egenskapene på disse bilene er de ikke gull heller.
Smertelig klar over det, undringen er at vinkelbiler åpenbart skal være billigere enn tilsvarende (så langt noe ligner, da..) og ikke minst at kravet ofte kommer fra "miljøet".
Jeg er poenget ditt, at man egentlig snakker ned verdien på sine egne biler nærmest, men det er jo ingen hemmelig het at Citroën og ikke minst Alfa Romeo har et stort verditap i forhold til en del mer "kurrante" merker.
ImageImage
O Mantor, Oslo 1007 CX Klubben
86 CX GTi T1 S2 DE55298
98 XM Break TCT aut. DJ21880 005 XM Klubben
07 C6 2,7 HDi Exclusive ZZ16498
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: Relativt sjelden vare (FINN)?

Post by mads »

pål wrote:Mon tro om ikke de andre , "tilsvarende" , bilene er noe overpriset?
..øøhh.. Nå forsvant liksom midten av pappskiva 8)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31070345 Solgt! Noen her som tilstår..?
Post Reply