C5 til salgs!

Her kan du finne andre biler til salgs(fortrinnsvis Citroen da)

Moderator: moderator

Post Reply
dagmatti
Moderator
Posts: 1700
Joined: Mon 22 Dec, 2003 15:34
Location: Oslo
Contact:

C5 til salgs!

Post by dagmatti »

Hei,

broren min selger en 2005 mod. C5, 1,6 HDi. Jeg har denne hos meg nå, og har testet den da jeg tenkte å kjøpe den selv. Men pg.a. en(da en) familieforøkelse fant vi ut etter barnesete-test at vi bør bytte ut xmen (etterhvert) med en større flerbruksbil istedet. C5'en er litt kortere i baksetet enn xmen, så 3 store barneseter får ikke bedre plass, og da slo vi det fra oss. Med to barn er den perfekt.

Den har gått ca 118k km, og har fulgt servicene i serviceheftet, og er påkostet en del. I år har den fått nye bremser (også en kalipper foran), ny ac-kondensator (radiatoren)/rør/pakninger/ac-service/gass til ac anlegget, og tatt 120kkm service samt eu godkjenning (oktober). Den har sommerdekk fra 2011, og bra piggfrie vinterdekk. Avtagbart tilhengerfeste ble montert 2010. Alt med kviteringer.

Den er i Oslo nå, drar tilbake til Hamar om en tid, si ifra hvis noen er interessert og vil se den. Prisantydning 79k.


Image
Image
Image
Image

Bilen har skinn, cruisecontroll, ryggesensor, xenon lys som svinger, elektriske seter med armlener. Vet ikke hva som er standard av dette, men den virker ganske velutstyrt.


-m
Post Reply