---

Her kan du finne andre biler til salgs(fortrinnsvis Citroen da)

Moderator: moderator

Post Reply
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

---

Post by pigland »

Ikke lengre tilsalgs, da denne igrunnen er grei å ha som reservebil. Nå har den stått under tak siden oktober, men er nå hentet frem igjen på skilter for å spare "nybilen" for den værste saltsuppa.

Ingen henvendelser, så jeg antar at folk har det man trenger av billige brukshydraulikkbiler?
Har en grå C5 stasjonsvogn 1.6 hdi, gått 185000 km. Fikk ny clutch og enkeltmasse svinghjul i vinter så nå rykker den ikke lengre. LY59480.

EU-godkjent til neste høst, og bør gå gjennom neste også uten altfor mye. Piper litt av og til i høyre bremse bak. Calipperne er ikke mer enn ca 4 år. Høyre svingarmslager knaker litt og bør på sikt byttes. Venstre ble byttet i fjor.

Litt småskrammer etter årenes bruk, men ingen store bulker av betydning. Litt rust på bakluka.

Så dette er komfortabel tut-og-kjørbil til den måtte stoppe :)

Pris? Tja, hvis noen blar opp 20k så er jeg ikke vond å be. Kommer det lavere bud skal jeg vurdere det.

Har komplett skinninteriør som kan medfølge om prisen nærmer seg 20k. Men det kan jeg alltids få bruk for selv også i V6-en, så hvis noen først og fremst vil ha en billig hydraulikkbil så beholder man stoffsetene og gummirattet i denne.

Hydraulikkpumpa ryker sikringer på 40A (originalt) og 50A hvis pumpa går lenge. Med 70A har den holdt, men ville jo vurdere denne som en del man kanskje må bytte med en brukt på sikt. Det er jo litt risky å sette i større sikringer, men har samtidig lest at dette er mulig på egen risiko selvfølgelig.

Så lenge man ikke driver å kjører bilen opp, ned, opp, ned raskt etter hverandre, så har det gått bra i mange år.

Står i Grimstad. Skiltene leveres i disse dager, men kan hentes ut igjen omtrent på dagen.
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
Post Reply