Citroën Norge på Facebook

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
givretto
Posts: 427
Joined: Wed 31 Aug, 2005 14:43
Location: Borgen, Kløfta

Citroën Norge på Facebook

Post by givretto »

Oppfordrer alle her på forumet til å melde seg inn i Citroën Norges Facebookgruppe. Inviter gjerne venner og kjente som også er glad i Citroën som merke. For tiden er det bare 300 medlemmer, Citroën fortjener bedre! :D
2005 C4 1.6 Aut (Veronique)
Image
Citroëner jeg har eid tidligere:
4 CX
4 GS
3 XM
3 BX
2 Xantia
givretto
Posts: 427
Joined: Wed 31 Aug, 2005 14:43
Location: Borgen, Kløfta

Re: Citroën Norge på Facebook

Post by givretto »

Facebooksiden til Citroën har pr i dag 2642 medlemmer. Ikke så verst. Det hadde vært moro om flere her på forumet kunne trått til med faglig/teknisk kunnskap/assistanse, da det er mye rart der. 8)
2005 C4 1.6 Aut (Veronique)
Image
Citroëner jeg har eid tidligere:
4 CX
4 GS
3 XM
3 BX
2 Xantia
givretto
Posts: 427
Joined: Wed 31 Aug, 2005 14:43
Location: Borgen, Kløfta

Re: Citroën Norge på Facebook

Post by givretto »

En ting til, er CX klubben representert på Facebook? Kan ikke si jeg har funnet noe. Hvis ikke, kanskje CX-klubben kunne gjort som XM-klubben (som for tiden bare har 12 medlemmer ?!?). Er vel ålreit å profilere seg litt her og der... 8)
2005 C4 1.6 Aut (Veronique)
Image
Citroëner jeg har eid tidligere:
4 CX
4 GS
3 XM
3 BX
2 Xantia
gsak
Posts: 333
Joined: Sat 12 Aug, 2006 14:18

Re: Citroën Norge på Facebook

Post by gsak »

litt utenfor emne, men hvordan går det med (den transseksuelle) bruno/amelie?
givretto
Posts: 427
Joined: Wed 31 Aug, 2005 14:43
Location: Borgen, Kløfta

Re: Citroën Norge på Facebook

Post by givretto »

Ja, Kristian, som du kanskje har fått med deg andre steder her på forumet, røyk det ei registerreim forrige høst. Har fått tak i ny topp fra Skjalg, venter bare på et sted og stå, samt litt kamerathjelp. Har også bestilt pakningssett, papprør til varmeapparatet, pluss pluss fra Chevronics. Så jeg håper bilen er klar til LHM-treffet i høst. 8)
2005 C4 1.6 Aut (Veronique)
Image
Citroëner jeg har eid tidligere:
4 CX
4 GS
3 XM
3 BX
2 Xantia
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: Citroën Norge på Facebook

Post by citro1cx »

givretto wrote:Facebooksiden til Citroën har pr i dag 2642 medlemmer. Ikke så verst. Det hadde vært moro om flere her på forumet kunne trått til med faglig/teknisk kunnskap/assistanse, da det er mye rart der. 8)
syns faktisk det er litt trist hvis vi skal "flytte" all kunnskapen over på fjesboka, forumet vil da bli utarmet og bli rimelig uinteressant å bruke. :(

mulig jeg er litt gammaldags...men jeg er ikke noe fan av facebook.
Litt over middels interessert i Citroën cx!
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Citroën Norge på Facebook

Post by rundgren »

citro1cx wrote:
givretto wrote:Facebooksiden til Citroën har pr i dag 2642 medlemmer. Ikke så verst. Det hadde vært moro om flere her på forumet kunne trått til med faglig/teknisk kunnskap/assistanse, da det er mye rart der. 8)
syns faktisk det er litt trist hvis vi skal "flytte" all kunnskapen over på fjesboka, forumet vil da bli utarmet og bli rimelig uinteressant å bruke. :(

mulig jeg er litt gammaldags...men jeg er ikke noe fan av facebook.
Jeg er fan av facebook, men syns du har et godt poeng fan eller ei..
Viktig å ikke fragmentere miljøet og informasjonen utover flere nettsteder. Målet må vel være å få vekst på det forumet vi har? Men FB bør kunne være nyttig som en markedsføring av klubben og forumet. Utfordringen blir altså å være tilstede på FB, men "lure" all teknisk diskusjon o.l. over hit..
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
givretto
Posts: 427
Joined: Wed 31 Aug, 2005 14:43
Location: Borgen, Kløfta

Re: Citroën Norge på Facebook

Post by givretto »

Jeg er fan av facebook, men syns du har et godt poeng fan eller ei..
Viktig å ikke fragmentere miljøet og informasjonen utover flere nettsteder. Målet må vel være å få vekst på det forumet vi har? Men FB bør kunne være nyttig som en markedsføring av klubben og forumet. Utfordringen blir altså å være tilstede på FB, men "lure" all teknisk diskusjon o.l. over hit..
Helt enig! :D
2005 C4 1.6 Aut (Veronique)
Image
Citroëner jeg har eid tidligere:
4 CX
4 GS
3 XM
3 BX
2 Xantia
Post Reply