Som et appropo til Børres innlegg.

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Som et appropo til Børres innlegg.

Post by jonsto »

Dere har vel hørt om han som ble vinket inn til kontroll, slapp bilen ned i nederste stilling og fikk spørsmål om han hadde papirer på godkjent senkesett......... :roll: :lol: :lol:
Mvh
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Re: Som et appropo til Børres innlegg.

Post by RolandM »

Nei, men jeg opplever tidvis at fergemannskap kikker rart på meg når de plasserer meg på den bratteste delen av rampen til hengedekket, og jeg da ber om en kile til å ha innunder hjulet. Det blir litt mye styr å skulle forklare om CX'er og parkeringsbrems....
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
Razor
Posts: 62
Joined: Wed 04 Jan, 2006 18:41
Location: Falkenberg, Sverige

Re: Som et appropo til Børres innlegg.

Post by Razor »

jonsto wrote:Dere har vel hørt om han som ble vinket inn til kontroll, slapp bilen ned i nederste stilling og fikk spørsmål om han hadde papirer på godkjent senkesett......
:D

Påminner mig om min senaste besiktning (eu-kontroll): besiktningsmannen tyckte att allt så fint ut, men anmärkte till slut på ett rostigt bromsrör. Okej, det är ju en gammal bil tänkte jag, men kollade ändå vilket rör han pekade på. "Nej, det där är staget till höjdregleringen..."
Mvh Daniel "razor"

CX 20 TRE -87, XM tct break -97, XM tct break -95, Peugeot 307 HDi -06
Post Reply