Bryllupsbil!

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
s.bjelke
Posts: 932
Joined: Tue 24 Feb, 2004 20:33
Location: Oslo

Bryllupsbil!

Post by s.bjelke »

Heisann folkens!

Sjefen skal gifte seg 14. august, men han har glemt å finne en fin bil å bli kjørt i fra festen til hotellet. Vi ble sittende i solsida i dag og prate om hva som hadde vært kult å bli kjørt i. Han synes flat amerikaner uten tak var litt for vanelig. Jeg kom selvsagt med forslaget en Citroen CX Prestige. Han tente på tanken, så nå har jeg bare det problemet at jeg desverre ikke er i besittelse av noe slikt.
Så spørsmålet mitt er rett og slett om det finnes noen her som har en passelig pen prestige som det kunne vært mulig å låne (eller leie for en rimelig penge) den 14-15. august? Brylluppet er på hvaler/fredrikstad, men jeg er fleksibel med henting og levering.

Ta kontakt, enten på her, på mail eller tlf: 98425811

Mvh
Simen Bjelke
Ro-ien
Posts: 35
Joined: Thu 08 Jul, 2010 18:31
Location: Stangeland på Sandnes

Re: Bryllupsbil!

Post by Ro-ien »

Jeg vet at Trym og Jon har i hvert fall en Prestige hver, men jeg vet ikke om de er nok "showroom/as new-aktige", siden det vel er det du først og fremst er ute etter. Og ikke minst om det passer for dem. Men du kan vel ta kontakt og høre, det skader vel ikke? :roll: Ellers vet jeg at Göran W har en knallfin (ser i hvertfall sånn ut på bildet) rød Prestige, men han bor et eller annet sted i Sverige. det blir kanskje et langt skudd (i blinde?) :?
Anyway, kan godt være du visste dette, men hvis ikke håper jeg det har vært til en slags hjelp... :P
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: Bryllupsbil!

Post by gopp »

Ta kontakt med Helge Spildrejorde (se klubbens sider for kontaktinfo). Han har en Prestige, og kjenner vel til de fleste på Østlandet som har slike.
Gopp
-----------------
Har no' CX
s.bjelke
Posts: 932
Joined: Tue 24 Feb, 2004 20:33
Location: Oslo

Re: Bryllupsbil!

Post by s.bjelke »

Takk for svar folkens. Trenger ikke akuratt noen mint bil. Men greit å unngå den værste synelige rusta og et interiør som ser greit ut og ikke lukter mugg kan være fint. :wink:

Skal sende en mail til Helge jeg, så får vi se.

Mvh
Simen

EDIT: Fikk denne meldingen i retur av Helge: "Jeg er på ferie frem til 9. august." Får se hva han sier når han kommer hjem da...

Så er det noen som vet om andre muligheter så rop ut.
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Bryllupsbil!

Post by jonsto »

Kristian Sandem har en fantastisk flott Prestige C-Matic. Bor i nærheten av Ski tror jeg.
Ring meg, Simen, tror jeg har telefon nr et sted.
Mvh
trymgreg
Posts: 1036
Joined: Thu 13 Nov, 2003 16:03
Location: Bodø

Re: Bryllupsbil!

Post by trymgreg »

Så har du jo ex. Roberts svarte -82mod., den er vel rimelig strøken!

Image

Sender deg en PM, med nåværende eiers navn!

mvh
Trym
-06 C5 1,6 HDI Break
-85 CX 25 TRD Turbo Break RIP
-86 CX 25 Prestige aut. RIP
-88 CX 25 TRD T2 Break - delebil RIP


http://cx.zapto.org/gallery/86CXPrestige
Post Reply