Klubbmedlemsprodukter?

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
Ro-ien
Posts: 35
Joined: Thu 08 Jul, 2010 18:31
Location: Stangeland på Sandnes

Klubbmedlemsprodukter?

Post by Ro-ien »

Denne tråden har sikkert blitt lagt til på feil sted av meg for noen minutter siden, så kanskje moderator vil slette den som ligger under CX Generelt :oops: Jeg har kopiert den inn der jeg mener den hører hjemme, så her er den... Igjen :mrgreen:

Har ikke sett at klubben har egne produkter til salgs, det kan vel godt være at det er noe her inne bare at jeg ikke har funnet det men her er i alle fall et forslag. Jeg er medlem i Saab Turbo Club of Norway oxo, siden jeg har en gammel SAAB som min eneste bil foreløpig Der inne er det noen interessante ting å få kjøpt med klubblogo på, f.eks. refleksvester (alle skal minst ha en refleksvest i bilen til enhver tid), skiltholdere med internettadressen på, og små smakfulle klistermerker med logo eller internettadresse (enten vanlige eller til å feste på innsiden av vinduet - svart eller grått)
Vet ikke hva refleksvestene og klistermerkene koster der, men skiltholderne koster 50-60 kr pr stk. Kanskje dette hadde vært noe for CX - klubben? Da skulle det jo ikke være tvil om at føreren av CX-en er en av oss hvis vi skulle finne på å hilse på, hvis dere forstår hva jeg mener :wink:

Jeg er nysgjerrig på om dette kanskje kunne vært noe som vår klubb kunne vært interessert i. Og hvis interessen er stor er det kanskje noe å ta opp på neste møte i klubben for klubbformennene :?: :)

Mvh
Ro-ien
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: Klubbmedlemsprodukter?

Post by citro1cx »

Ro-ien wrote: Har ikke sett at klubben har egne produkter til salgs, det kan vel godt være at det er noe her inne bare at jeg ikke har funnet det men her er i alle fall et forslag.
Dette er diskusjonsforumet som er dedikert Citroën CX og ikke hjemmesiden til CX klubben. Salg av effekter finner du på klubbens hjemmeside: http://citroencx.no/

Det kan tenkes at utvalget av klubbprodukter er noe tynt men noe skal da finnes, som f.eks skiltplater.
Litt over middels interessert i Citroën cx!
Ro-ien
Posts: 35
Joined: Thu 08 Jul, 2010 18:31
Location: Stangeland på Sandnes

Re: Klubbmedlemsprodukter?

Post by Ro-ien »

Takk for raskt svar, Citro1 CX :D Sorry, jeg fant dem visst ikke :oops:
Beklager på det groveste for unødvendig posting
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Klubbmedlemsprodukter?

Post by jonsto »

Ro-ien wrote:Beklager på det groveste for unødvendig posting
Synes ikke det var en unødvendig posting. Det er bra å bli minnet på at det skulle vært noen slike produkter. Det er mulig det finnes noen skiltplater fremdeles. De passer i alle tilfell ikke på de nye "papirskiltene". Skiltene har jo forandret seg flere ganger de sisrte 10 årene.
Det fantes også T-skjorter. Men disse er vel også sluttsolgt. Det koster en del penger å få laget nye ting. For å få en brukbar pris så må en opp i et forholdsvis stort opplag. Og det har vel ikke klubben økonomi til pr. i dag.
Mvh
Post Reply