NY CX

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
Primajor
Posts: 160
Joined: Sat 13 Aug, 2005 00:22

NY CX

Post by Primajor »

Jeg trodde på lenge at bare jeg som har CX rullende til daglig. En av mine gode kamerater var sint på meg for han trodde jeg som kjørte forbi ham uten å hilse. Det er en ny CX som kjører fra Sarpsborg til Fredrikstad hver eneste dag, fargen er grå og kjennemerke begynner med V...
Noen som vet om denne...?
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: NY CX

Post by gopp »

Er det en TRI? I så fall kjenner jeg nok til bilen.
Gopp
-----------------
Har no' CX
knut
Posts: 189
Joined: Wed 12 Mar, 2008 22:41

Re: NY CX

Post by knut »

NY CX?
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: NY CX

Post by rundgren »

Ny CX, ja.. Det er jo en drøm som neppe kommer til å bli virkelighet.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: NY CX

Post by pål »

Det er vel ikke en sølvgrå Break med sota ruter? VF78554 eller noe slikt? Isåfall, er det enda en ting jeg angrer på :(
har masse Citroèn:-)
knut
Posts: 189
Joined: Wed 12 Mar, 2008 22:41

Re: NY CX

Post by knut »

rundgren wrote:Ny CX, ja.. Det er jo en drøm som neppe kommer til å bli virkelighet.
Faktisk trur jeg drømmen kan bli virkelighet. Etter det jeg har hørt plukker CX-basis CXer helt fra hverandre, tar full overhaling på alt og bygger bilen opp igjen. Da får du en ny CX som kanskje er ennå bedre sammenskrudd enn de som blei lever nye fra fabrikk.
tdbugge
Posts: 634
Joined: Fri 04 Jun, 2004 20:39
Location: Ålesund
Contact:

Re: NY CX

Post by tdbugge »

knut wrote:
rundgren wrote:Ny CX, ja.. Det er jo en drøm som neppe kommer til å bli virkelighet.
Faktisk trur jeg drømmen kan bli virkelighet. Etter det jeg har hørt plukker CX-basis CXer helt fra hverandre, tar full overhaling på alt og bygger bilen opp igjen. Da får du en ny CX som kanskje er ennå bedre sammenskrudd enn de som blei lever nye fra fabrikk.
Vinner eg i lotto kjøper eg en bil derifra og da skal det være en serie 1 CX PALLAS Diesel med TURBO 1 motoren og sort farge. :D
Tommy D.Bugge
Post Reply