Ferietur.

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Ferietur.

Post by jonsto »

Fredagskvelden kom vi tilbake etter en ukes ferietur med fruens GTi. Kjørte vel ca. 250 mil uten et eneste feilslag. :-)
På tur nordover til Misvær kjørte vi to biler. Skulle levere tilbake Ragnhilds Cx 22 TRS Vip. Overnattet på en campingplass like nord for Mosjøen. Fikk mange kommentarer om at vi kjørte fine tøffe biler, og en par stykker kom og fortalte at de hadde hatt en slik en engang. Morro. :-)
Selvfølgelig brukte jeg T skjorten fra Trondheim. Ble stoppet av en tysker på kaia i Bodø. Han pekte på merket på brystet og fortalte at han hadde en Citroën hjemme. En C4. Det var cruisebåt besøk i byen så han kom sikkert derfra.
Kjørte fra Bodø til Skellefteå og videre via Norkjøping, Östersund og Verdal tilbake til Surnadal. Så en-1 CX på turen. :-( Og det var da vi besøkte Fritz Rendall på fiskecampingen i Saltstraumen. Så vi er nok et selsomt syn etter veien. ;-)
Mvh
2514auma
Posts: 33
Joined: Fri 29 May, 2009 10:59

Re: Ferietur.

Post by 2514auma »

Bruker GTi som pendlerbil en periode framover (RV 3 Tynset-Brumunddal) - veldig trivelig opplevelse. Den går godt, men ser ingen andre CX'er langs denne ruta, i hvert fall.
Jeg skal ta en tur til deg for et par småting - i hovedsak rådføring. Ferien vart misbrukt dels til jobb, men det kommer tider håper jeg, da jeg kan få satt kursen vestover.
Stein T
__________________________________________________________________
Nå: 87 CX GTi, 2x79 GSpecial (+ LS430, LC100, ST1300)
Tidl.: 59 ID, 73 D Super 5, 74(?) GS Breake, 76(?) GS Special, 83 Visa Super E, 85 CX 25 TRI, 74 D Super 5, 74 Pallas inj.
Post Reply