I 1984 ble jeg reddet av en CX, noen her??

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
asn
Posts: 43
Joined: Sun 26 Nov, 2006 15:28

I 1984 ble jeg reddet av en CX, noen her??

Post by asn »

På denne tiden for 28 år siden hang jeg opp ned.
Det var tidlig morgen, noen hadde sølt diesel i veibanen og det regnet tungt. Sandvikselva bruste stor og stolt. Mor kjørte FIAT, i godt driv. Rundt svingen og fult oppstill. Bilen gjør noen hopp og lander på hodet. Jeg er to år og henger opp ned. Husker det godt, hvordan fremmede sterke armer grep tak i meg og fikk meg løs. Snille mennesker som kjørte Citroën. Mor fikk glass i fleisen og senere fikk jeg kakao, ingen barnehage den dagen. Far fikk grå hår og senere fikk mor Golf. Menneskene i CX gav meg en lekebil de hadde om bord i sin futuristiske maskin. Nå har jeg blitt onkel og en del gamle leker er funnet frem, jeg hadde ikke glemt den og her er den. Min SM. Den får hun aldri!
Noen som kjenner noen som kjørte CX i 84, som kom bak en Ritmo og gav meg denne?
Hadde vert mer enn hyggelig å takke de på ny. Snille menneskene.
Attachments
IMG_0981.jpg
IMG_0981.jpg (138.16 KiB) Viewed 1226 times
love is a delicate spirit that loses its essence under scrutiny - i don´t really care -
http://autoshite.com
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: I 1984 ble jeg reddet av en CX, noen her??

Post by rundgren »

Herlig historie! Kan dessverre ikke bidra til oppklaring, men kanskje det begynner å demre for noen her inne etterhvert?
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
asn
Posts: 43
Joined: Sun 26 Nov, 2006 15:28

Re: I 1984 ble jeg reddet av en CX, noen her??

Post by asn »

rundgren wrote:Herlig historie! Kan dessverre ikke bidra til oppklaring, men kanskje det begynner å demre for noen her inne etterhvert?
Det er jo lov å håpe :wink:
Har postet et par andre stder det kan være tenkelig at det kan bli snappet opp av rette vedkommende også. Hadde vert moro.
love is a delicate spirit that loses its essence under scrutiny - i don´t really care -
http://autoshite.com
Post Reply